Dank u Iedereen

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
naomid
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 februari 2010, 1:14

Dank u Iedereen

Bericht door naomid » 1 maart 2010, 23:05

Hallo allemaal,

Langs deze weg wil ik even mijn bewondering voor jullie uiten!

Iedereen, hier aanwezig, heeft ieder zijn eigen problematiek en toch betekenen jullie steeds een rots in de branding voor een ander.

Ik kan hier niet op papier zetten hoeveel jullie betekenen en hoe zeer ik ieder respecteer.
Ik dank jullie allen voor de steun, voor het begrip.

Ieder wens ik nog heel veel sterkte met de behandeling die jullie volgen.

Dank jullie,

Kisses Naomid

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 2 maart 2010, 9:23

Hey Noamid...

Ik wil ook mijn bewondering voor jouw uiten meid... hoe dat jij ondanks wat je hebt meegemaakt toch ons ook steunt en er bent voor een lach en een traan... Ik hoop dat je nog veel op de chat komt zodat we elkaar kunnen steunen onze zorgen delen en samen eens goed kunnen lachen... want ik vind dat ondanks het verdriet en de pijn die we hebben dat we niet mogen vergeten te lachen... dat kan zo goed doen en is de beste pijnstiller...xxx...

Dikke knuffel ...xxx... San ...xxx...

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 2 maart 2010, 9:23

En ik wil je ook nog heel veel sterkte wensen meid en ik hoop dat je met de tijd alles een plaatsje gaat kunnen geven ...xxx...

naomid
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 februari 2010, 1:14

Bericht door naomid » 3 maart 2010, 22:27

Sanjacky schreef:En ik wil je ook nog heel veel sterkte wensen meid en ik hoop dat je met de tijd alles een plaatsje gaat kunnen geven ...xxx...
Hoi San,

Dank je wel hoor. Ja lachen is idd het beste medicijn :). Tuurlijk zal je me op de chat nog horen.

Dat plaatsje zal met der tijd komen :lol:
We doen ons best.

Dikke kuskes San en tot hoors.
-xxx-

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten