acupunctuur johan verstraeten zoersel

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
perry
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 maart 2010, 14:30

acupunctuur johan verstraeten zoersel

Bericht door perry » 2 juli 2010, 20:57

hallo

is er nog iemand van jullie in behandeling bij dr johan verstraeten in zoersel?
ik doe dit in combinatie met de klassieke behandelingen in het uza.
hij vertelde mij dat hij pas nog een aantal vrouwen had behandeld die nu zwanger zijn...

heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

moppie 1974
Berichten: 209
Lid geworden op: 4 januari 2010, 23:15

Re: acupunctuur johan verstraeten zoersel

Bericht door moppie 1974 » 3 juli 2010, 6:46

he perry,

ben ook van de kempen maar ga bij johan roose.. is blijkbaar heel hoog aangeschreven.. is ook wel een heel rustig iemand en het is heel zalig..
liefs moppie

perry
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 maart 2010, 14:30

Bericht door perry » 3 juli 2010, 19:01

hey moppie

en heb jij al goede ervaringen of resultaten?
ik heb zoiets, we kunnen toch niets verliezen, je kan er enkel bij winnen.
ik moet voorlopig geen aangepast voedingspatroon, omdat hij zei dat de kans groot is dat ik volgende keer al zwanger ben, maar ik heb zoiets van: "ik ga niet zweven, want waarom is het dan al niet al die tijd gelukt??". Ik wil hem graag geloven, maar doe dit toch maar niet...

groetjes en veel succes!!

moppie 1974
Berichten: 209
Lid geworden op: 4 januari 2010, 23:15

Bericht door moppie 1974 » 4 juli 2010, 0:53

he perry,

ik ben nog maar 1x geweest.. moet volgende week weer terug.. heb wel kruiden moeten nemen (en nog) zou vlgs hem (zoals bij velen) koude baarmoeder hebben.. ik heb ook wel zoiets van baadt het niet, het schaadt ook niet.. en kan je ook nooit zeggen van 'had ik maar' weet je wel.. wacht het nu oook maar alemaal wat af en ach we zien wel.. heb wel een lijst gekregen met die voedingspatonen op maar echt heel streng ben ik niet geweest voor mezelf.. mocht ook niet te veel rauwkost.. ja dat gaat niet hoor met dit weer.. warme groenten.. bah.. ben benieuwd naar vlgde week..

veel succes en hou me op de hoogte he!!
liefs moppie

moppie 1974
Berichten: 209
Lid geworden op: 4 januari 2010, 23:15

Bericht door moppie 1974 » 4 juli 2010, 0:54

he perry,

ik ben nog maar 1x geweest.. moet volgende week weer terug.. heb wel kruiden moeten nemen (en nog) zou vlgs hem (zoals bij velen) koude baarmoeder hebben.. ik heb ook wel zoiets van baadt het niet, het schaadt ook niet.. en kan je ook nooit zeggen van 'had ik maar' weet je wel.. wacht het nu oook maar alemaal wat af en ach we zien wel.. heb wel een lijst gekregen met die voedingspatonen op maar echt heel streng ben ik niet geweest voor mezelf.. mocht ook niet te veel rauwkost.. ja dat gaat niet hoor met dit weer.. warme groenten.. bah.. ben benieuwd naar vlgde week..

veel succes en hou me op de hoogte he!!
liefs moppie

efva
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 maart 2012, 21:58

Re: acupunctuur johan verstraeten zoersel

Bericht door efva » 28 juni 2012, 8:05

Hallo,
Ja, ik ben ook in behandeling bij hem, in antwerpen. Hij heeft me over een hormoon verteld wat de innesteling zou bevorderen. daar dit het probleem is bij mij. Mijn slaapritme is blijkbaar ook niet goed, vandaar mijn lage energie. nu heb ik vannacht voor het eerst circadin genomen en ik voel me helemaal niet goed. Voel dat dit echt een zwaar medicament is! Op basis van meltonin. Ben een beetje ongerust.


perry schreef:hallo

is er nog iemand van jullie in behandeling bij dr johan verstraeten in zoersel?
ik doe dit in combinatie met de klassieke behandelingen in het uza.
hij vertelde mij dat hij pas nog een aantal vrouwen had behandeld die nu zwanger zijn...

heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten