Afscheid van DVO...

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Afscheid van DVO...

Bericht door Sanjacky » 24 juli 2010, 9:13

Lieve lieve vrouwkes allemaal...
Ik kom voor de laatste keer hier piepen bij DVO en ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen... ik heb enorm veel aan jullie allemaal gehad en heel erg bedankt voor de lieve woordjes en steun allemaal maar nu is er een tijd om verder te gaan en verder te kijken... ik zal proberen uit te leggen waarom... ik ben nu 11 weken zwanger en ik kan er niet volop van genieten door de angst en onzekerheid door al die verhalen wat ik hier dagelijks lees... ik heb geprobeerd om dat allemaal van mij af te zetten maar toch raakt u dat en slaat de angst je telkens weer om het hart als je weer een verhaal leest dat het misgegaan is... ik heb ook geen garantie dat het goed blijft gaan maar ik hoop zo van wel... sommigen onder jullie zullen mij begrijpen en anderen zullen mij egoïstisch vinden... maar ik heb er heel veel over nagedacht en nachten over gepiekerd en met mijn ventje over gepraat en ik denk dat dit het beste is... lieve meiden... het gaat jullie allemaal goed ik hoop dat alles in orde komt voor jullie allemaal... ik ga jullie missen dikke dikke knuffel... de vrouwkes die mij op facebook hebben met jullie blijf ik natuurlijk contact houden :wink: ...xxx... San ...xxx...

LittleBean
Berichten: 1715
Lid geworden op: 8 februari 2010, 22:55

Bericht door LittleBean » 24 juli 2010, 9:41

Lieve San,

Jij en jij alleen weet hoe je je voelt bij het lezen van sommige verhalen en ik kan begrijpen dat je er soms niet goed van bent, ik heb dat ook soms.

Als ik heel eerlijk ben vermijd ik bepaalde topics als ik een slechte dag heb of een paniekaanval heb gehad die dag want door onze voorgeschiedenis en ook door de hormonen trekken we ons alles veel meer aan.

Jij moet dus doen wat voor jou op dit moment het beste is en ik wens je heel veel succes en een mooie en probleemloze zwangerschap.

Veel liefs,

LB

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 24 juli 2010, 10:27

Hoi Sanjacky,

Ik begrijp het wel hoor, je moet dat helemaal voor jezelf uitmaken.

Ik wens jou in ieder geval een probleemloze zwangerschap toe en hoop dat je stilletjesaan wat geruster erin kunt worden.

Het ga je goed!

Noa09

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 24 juli 2010, 11:01

sanneke...

kan ik heel goed begrijpen...vind het lief dat je iets laat weten zodat we niet moeten ongerust worden en beginnen denken...

binnen een paar maanden hebben jullie een wolk van een baby in jullie armen!!! geniet ervan jullie hebben er samen zo lang op gewacht!!! Dan is jullie gezinnetje compleet ;-)

dikke kus
elske

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 24 juli 2010, 11:04

Hey San!!

Awel, ik begrijp je volkomen. Ik kom hier ook niet meer vaak. Heel af en toe dat ik nog eens iets wil lezen. Maar vaak staan daar dan verhalen bij die slecht aflopen en dan sluit ik het ook maar weer allemaal af. Want na 6 IUI en 5 ICSI's zijn wij eindelijk zwanger en dus probeer ik die 'negatieve' verhalen ook te mijden. Want anders lig ik weer dagen te piekeren...
Ik hoop je wel nog geregeld tegen te komen op facebook :)
In elk geval nog veel succes met je zwangerschap en tot ....

liefs babske xxx

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 24 juli 2010, 11:16

Lieve San,

Ik begrijp je wel. Heel lief dat je iets laat weten. Het is al niet makkelijk te genieten denk ik, dus negatieve berichten kan je nu zeker missen. Bij deze wens ik je een voorspoedige zwangerschap en een droom van een baby!!
Het gaat jullie goed.
Dikke smakkerd,
Ahiha

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 24 juli 2010, 14:59

Lieve San

Natuurlijk begrijpen wij dat, we hebben immers al heel veel aan elkaar gehad, het is dapper van jou om dit hoofdstukje af te sluiten hoor ! we hopen van ganser harte dat alles prima verloopt en als dit niet zo zou zijn gaan we jou nog altijd even graag zien terugkeren naar DVO, maar jouw ooievaar is niet verdwaald hé, nu is die op komst, hij heeft wellicht nen nieuwen gps aangeschaft ;)
als hij bij jouw langsgekomen is, wil je dan mijn adres instellen op zijne gps :lol: hihi !

tot op facebook !

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 24 juli 2010, 15:51

Lieve meiden...

Dank je wel voor jullie lieve woordjes dat heeft mij echt gepakt... jullie zijn zo lief en begrijpend dank je wel daarvoor... ik ga jullie missen echt waar :cry: ik wens jullie allemaal het aller aller beste toe en heel veel wondertjes :wink:
...xxx... San ...xxx...

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 24 juli 2010, 17:19

san ! het was leuk om je online te leren kennen! veel succes! geniet van jullie schatje! ik wens je het allerbeste!

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 24 juli 2010, 17:25

Liefste san

het ga je goed! geniet van je zwangerschap en je gezin!

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 24 juli 2010, 17:53

sanneke ik ga je missen! (kga je moeten lastig vallen op facebook hé ;-) ) maar ik begrijp het hoor! Dikke kus en knuf xxx

Froggy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten