leuke namen site

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
ferika
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 augustus 2010, 20:28

leuke namen site

Bericht door ferika » 20 augustus 2010, 21:09

Hallo allemaal,

uit ervaring weten we dat het niet altijd makkelijk is al die behandelingen. Het zou dan ook leuk zijn als onze ( hopelijk) kinderen een speciale naam zouden krijgen.
Misschien ook iets voor jullie?
Veel plezier en succes met alles.
Groetjes Ferika en Marco

www.allenamen.nl

leeuwtje
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2008, 9:32

Bericht door leeuwtje » 12 november 2010, 20:27

Ik weet niet goed ... misschien begrijp ik het verkeerd maar ... ik vind die oproep voor babynamen hier toch een beetje misplaatst...

Anoniemertje

Bericht door Anoniemertje » 12 november 2010, 21:18

Is toch een algemeen onderwerp forum hier dus vind die namensite geen slecht geplaatst onderwerp. Leuke site Ferika.

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 13 november 2010, 0:44

Tiens, iemand die hier nooit eerder iets postte vindt dit een goed idee. :roll: :roll: :roll:
Ik vind het ook misplaatst om dit op deze site te zetten.

Anoniemertje

Bericht door Anoniemertje » 13 november 2010, 12:16

Idd vind het een goed idee. Mag toch een eigen mening hebben niet.Er staat Algemeen dus mag je over elk ondewerp hier iets zetten en ik dacht dat iedereen welkom was op deze site en elk onderwerp maar blijkbaar niet.

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 13 november 2010, 13:00

Ben akkoord met Lie_29 en leeuwtje.
De meeste mensen hier doen er jaren over om eindelijk zwanger te geraken. In het gewone dagelijkse leven is het al heel moeilijk om na een zoveelste mislukt poging constant geconfronteerd te worden met babygeluk, babyspullen, babyborrels enz. enz. Het is niet dat we de andere mensen hun geluk niet gunnen maar het is elke keer een steek in ons hart.
Misschien is het een beter idee om de site op zappybaby of 9maandenzwanger.com te plaatsen?

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 13 november 2010, 13:05

Beste Anoniemertje,

iedereen is hier welkom en mag een eigen mening hebben, maar dat wil niet zeggen dat elk onderwerp geschikt is om over te schrijven.
Ten eerste is dit geen topic, maar sluikreclame.
Ten tweede is DVO een site voor mensen met een onvervulde kinderwens; topics over pakweg autotuning zouden hier evenmin op hun plaats staan.
Dat betekent dus ook dat bepaalde onderwerpen extra gevoelig zijn op dit forum. Mij lijkt het dan ook van weinig tact en emotioneel inzicht getuigen hier reclame voor een site te maken over 'speciale namen' (ik citeer:'Friesenamen'[sic], 'artiestennamen', tot zelfs 'erotische msn namen').

Anoniemertje

Bericht door Anoniemertje » 13 november 2010, 17:57

:wink:

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 17 november 2010, 18:07

anoniemertje (waar blijft je het toch halen!)
misschien is anoniemertje niet zo anoniem als ze wil laten uitschijnen. typisch!


ferika...ik weet dat je het allemaal niet slecht bedoelde ;-) (veel succes verder!! en wens je een mooie baby en babynaam toe)

maar kan de reacties wel begrijpen. Ligt wat gevoelig (pijnlijk)...knufs x

ik hoop van harte dat we hier allemaal snel een babynaamke kunnen kiezen!!

sterkte aan alle moedige meiden (en mannen natuurlijk!!) xxx

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 19 november 2010, 20:29

Ik heb tot nu toe niks gezegd hier op dit onderwerp wel aan Ferika persoonlijk maar ik kan blijkbaar niet anders dan reageren... Elske meiske hebt gij niks beters te doen dan achter elk Guestje of mensen die je niet kent mij te zoeken... get a live zou ik zo zeggen... laat het los kinneke net zoals ik het los gelaten heb en u ook gerust laat dank u wel... Ik heb andere dingen te doen die veel belangrijker zijn dan andere mensen te ampeteren of mij met u bezig te houden... een goede avond nog...

Ferika meid... je hebt niks verkeerd gedaan met deze site ge zijt gewoon heel enthousiast dat het na vele jaren proberen ook jouw uiteindelijk gelukt is om een wondertje te krijgen en velen die het nog niet gelukt is vergeten dat degene die hier komen ook een lange weg afgelegd hebben om zwanger te geraken... dikke knuffel meid...xxx...

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 19 november 2010, 20:49

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

ik merk het dat je betere dingen te doen hebt :lol:

jij voelt je toch altijd zo aangevallen(raar)...lees jij echt alles wat ik schrijf ...je laat het idd los en laat mij idd zijn...bewijs staat hier boven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

och sanneke toch....

veel succes verder met je zwangerschap en geniet ervan meid x

Hanne.lore
Berichten: 250
Lid geworden op: 13 juni 2008, 22:32

Bericht door Hanne.lore » 19 november 2010, 23:39

Een geknipte topic voor het Zwanger/kinderen forum. Daar is trouwens al een topic over namen.

DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

Bericht door DVO webmaster » 20 november 2010, 3:23

Allen,

Wij gaan er vanuit dat Ferika deze link met de allerbeste bedoelingen geplaatst heeft,weliswaar misschien ongelukkigerwijze op het verkeerd forumonderdeel. Het had misschien beter geplaatst geweest op Zwanger/kinderen maar we vinden het nu niet meer opportuun om het te verplaatsen na al die maanden dat het hier reeds staat.

Voorts verwijzen we graag naar onze regels en voorwaarden :

http://www.deverdwaaldeooievaar.be/rege ... orwaarden/

Hierbij richten we ons eigenlijk toch even naar Sanjacky/Anoniemertje. Punt nr 1 zegt immers dat meerdere gebruikersprofielen niet toegestaan zijn, temeer ze duidelijk gebruikt worden om vervolgens andere regels weer wat te schenden.

Voor ons stopt hiermee dan ook deze discussie !

Vriendelijke groeten,
Webmaster DVO

DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

Bericht door DVO webmaster » 20 november 2010, 11:52

Als beheerders van deze site zijn wij gemachtigd om ieders ipadres te zien en weten wij dus ook wanneer iemand meerdere gebruikersprofielen heeft.

Voorts verwijzen we nog eens naar de regels en voorwaarden Sanjacky :

http://www.deverdwaaldeooievaar.be/rege ... orwaarden/

Vriendelijke groeten,
Webmaster DVO

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten