10 weken zwanger + 3 weken bruinverlies

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
just-the-two-of-us
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 januari 2009, 12:24

10 weken zwanger + 3 weken bruinverlies

Bericht door just-the-two-of-us » 31 december 2010, 8:53

Hallo,

Na zoveel jaren proberen, na 4 IUI's, 1 IVF en 2 ICSI's ben ik vandaag 10 weken zwanger.

IK heb echter al 3 weken constant bruinverlies... Echt donkerbruin is het niet, het gaat ook meer naar de gele kant. Ik heb de voorbije 3 weken dan ook al 2 echo's gekregen en alles ziet er goed uit, het hartje klopt mooi, maar van zodra ik thuis ben, en weer het bruinverlies zie, word ik angstig.

ZIjn er nog onder jullie die zo weken aan een stuk bruinverlies gehad hebben?

De gynaecoloog kan ook niet zeggen waar het vandaan komt.

Sanjacky
Berichten: 819
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:52

Bericht door Sanjacky » 1 januari 2011, 21:14

Hallo...

Ik heb in het begin ook heel veel last gehad van bruinverlies... nu was dat niet constant maar wel heel regelmatig en ik verschoot mij er ook altijd van... ik heb toen net als gij extra echo's gehad en alles was altijd in orde en het bleek innesteling te zijn... het laatste bruinverlies wat ik gehad heb was ik 17 weken zwanger en het liep eruit alsof ik plaste toen had ik mij echt verschoten maar weer bleek alles in orde te zijn... daarna geen bruinverlies meer gehad en ondertussen ben ik 34 weken zwanger :wink: blijkbaar kan dat lang aanslepen zo bruinverlies en nog laat van innesteling zijn... en de gyn zei zolang het geen bloedverlies is kan het geen kwaad... maar ik begrijp je ongerustheid zo goed ik heb ook veel schrik gehad toen... maar als je twijfeld en bang bent bellen naar de gyn daar is hij voor... ik wens je nog een heel goede zwangerschap toe... nog 2 weken en je bent aan je 12 weken grens... ook nog een dikke proficiat :D ...xxx... San ...xxx...

madeliefje
Berichten: 235
Lid geworden op: 26 oktober 2009, 10:03

re

Bericht door madeliefje » 1 januari 2011, 22:09

Hallo,

Allereerst een dikke proficiat met je zwangerschap 8)

Ik heb ook op 6 weken bruinverlies gekregen. Bij mij was het een bloedklonter die net boven mijn twins hing. Het bruinverlies werd op een avond helderrood bloedverlies maar na een controle-echo was alles nog steeds in orde :wink:

Het bruinverlies heeft nog 3 weken aangehouden (met sliertjes soms erbij ) en nu zijn we maandag al 13 weken zwanger :P en alles is in orde :D
Ik snap je bezorgdheid maar wil je even geruststellen. Zolang het geen helderrrood bloedverlies met krampen is moest ik me geen zorgen maken.

Veel succes xxx

just-the-two-of-us
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 januari 2009, 12:24

Bericht door just-the-two-of-us » 2 januari 2011, 18:43

Oef, ik ben heel blij dat ik niet alleen ben!

Het is eigenlijk zelfs geen echt bruinverlies, soms gaat het precies zelfs naar de gele kant, echt raar!
Maar ben wel blij dat elke echo al oké geweest is!

Volgende controle is op 18/01, ben echt superhard aan het aftellen en hoop dat alles dan ook nog in orde is met ons beebje!

madeliefje
Berichten: 235
Lid geworden op: 26 oktober 2009, 10:03

re

Bericht door madeliefje » 2 januari 2011, 18:47

Ja, de kleur kan verschillen van dag tot dag ...
Het kan ook oud innestellingsbloed zijn zei men gynacologe.
Veel succes op 18/1 !!! Wij moeten 20/1 gaan :wink:

liefs xxx
madeliefje

Mona Lisa
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 augustus 2009, 13:21

Bericht door Mona Lisa » 2 januari 2011, 19:36

ik begrijp dat je ongerust bent, maar je slijmverlies zal tijdens de duur van je zwangerschap nog fel veranderen. Zowel de hoeveelheid als de kleur. Zolang het niet helder rood is, is er normaal niks ernstig aan de hand en verder ... zoals de andere dames al zeiden ... zeker jouw dokter goed op de hoogte houden en bij de minste ongerustheid bellen.

des te meer jij je zorgen maakt, des te slechter. Dus bij ongerustheid ... bellen en ze kunnen je snel gerust stellen.

@san ... weet je nog dat we in de zomer erover aan het lachen waren dat ik echt een legkip was met mijn overstimulatie ... awel ... ik ben ondertussen zwanger van één van de kuikens :-). ondertussen 30 weken :-)

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 22 januari 2011, 16:23

hoe is het nu met jou ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten