Pco en menopur

Algemeen Discussieforum
fleur19

Bericht door fleur19 » 30 juni 2011, 19:08

Hey iedereen,

Keppe, een dikke proficiat!Ik ben zo blij voor jullie laat je daar maar eens goed verwennen in het ziekenhuis!

Onze tweede echo was heel goed: ons kleintje was goed gegroeid en het hartje klopte.Ik ben nu zeven weken en 5 dagen.Op 26 juli mag ik gewoon naar de moederkliniek voor de 11 weken echo.Ik heb moeten afscheid nemen van de prof iets wat we allebei jammer vonden.Heb al een mapje gekregen voor moeders, zot hé zo ver zijn we nog nooit geraakt...

Dikke knuffel iedereen,

Fleur

vanille32
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2011, 18:39

Bericht door vanille32 » 4 juli 2011, 17:23

Hallo allemaal,

Keppe@ alvast een heel dikke proficiat ,ik ben blij dat jij meer geluk gehad hebt, met je eerste behandeling.
Hopelijk mag je vlug terug naar huis want het is daar behoorlijk saai.
Ik wens je een zalige zwangerschap toe

Fleur en Sarah natuurlijk ook , geniet er maar van.
Ik ga nu een tijdje niet denken aan behandelen en alles ga eerst op een welverdiende vakantie en dan ga ik mss weer herstarten maar ga nu eerst weer eens genieten van andere dingen mijn hoofd staat er aan geen kanten naar .
Momenteel ben ik aan het afkicken van alle medicatie en geloof me mijn man voelt het al ..
die zei dat ik nu al een heel ander persoon ben .
Vele groetjes

fleur19

Bericht door fleur19 » 5 juli 2011, 10:27

Dikke knuffel Vanille,

ik begrijp dat je het helemaal hebt gehad en wij zijn nu ook nog eens allemaal zwanger.(ik zou het ook moeilijk hebben moesten de rollen omgekeerd zijn)

Ik wens je een zalige vakantie vol ontspanning,vooral liefde.

Fleur

Tober
Berichten: 326
Lid geworden op: 22 februari 2011, 14:47

Bericht door Tober » 5 juli 2011, 13:55

fleur, super!

Keppe, dikke proficiat!

Vanille, geniet van het pilvrij zijn en het verlof!

Tober

vanille32
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2011, 18:39

Bericht door vanille32 » 7 juli 2011, 13:10

fleur@ bedankt , maar weet je zo zie ik dat helemaal niet, want ik ben tenslotte al 2 keer zwanger geweest en heb 2 heel gezonde kinderen van 10 en 4 jaar.
En om dan nog mijn man zijn kinderen niet te vergeten want die is weduwe maar heeft ook 2 jongens.
Wij zouden heel graag een kind van ons samen hebben; maar als het niet meer lukt kunnen we daar gerust vrede mee nemen.
We houden ons dan ook vast aan de woorden van dokter Decleer door het feit ik al 2 voldragen zwangerschappen gehad heb het met 95% zeker gaat lukken alleen nog weten wanneer.
En wie weet lukt het me mss wel de volgende keer en krijgen we er dan wel 2 .
Mijn kracht van positief denken is me sterk aan het houden.
Ik wens jullie ook een zalige zwangerschap en vakantie toe, want ik vertrek volgende week naar de zon.
veel lieve groetjes
Benedicte

Keppe
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 maart 2011, 16:11

Bericht door Keppe » 12 juli 2011, 18:52

@ Vanille We duimen mee dat de volgende ronde bij jou lukt! Geniet van je vakantie hé.

Vrijdag had ik mijn 1e echo. Het vruchtzakje zat deze keer wel in de baarmoeder, dus we waren super blij om dit te zien. Volgende week woensdag hopen we het hartje te horen kloppen op de 2e echo.
Ik ben veel vermagerd, maar ondertussen wel aan het herstellen van de overstimulatie. Soms maak ik mij wel zorgen omdat ik bijna geen zwangerschapssymptomen heb. Dat is dom eigenlijk hé, want ik zou moeten blij zijn, maar langs de andere kant maakt het me ook onzeker. Hebben jullie last van veel kwaaltjes?

fleur19

Bericht door fleur19 » 13 juli 2011, 12:07

Soms wel en soms niet.Een constante ik kan altijd en overal slapen ;-)Maar ik ben ook een van de gelukkige die niet zoveel last heeft van misselijkheid dat maakt mij soms ook ongerust.Maar ik probeer positief te denken, het hartje klopte , ik was verder dan ze dachten dus ons kleintje groeit goed en nu nog 13 dagen wachten en dan mag ik naar mijn nieuwe gyneacoloog voor mijn eerste niet inwendige echo!

Iedere zwangerschap is anders hoeveel weken ben je nu ik heb ook horen zeggen dat vanaf 8 weken ze pas echt zwangerschapssymptomen hebben dus misschien is het stilte voor de storm.Ik heb wel alle andere symptomen waar er niet veel over verteld wordt hoofdpijn, buikpijn al sinds het begin, duizelig en een gezwollen buik het is een beetje moeilijk om het nog verborgen te houden niet simpel als je het bij je ouders inwoont en die buik intrekken is geen optie :D

Dikke knuffel Keppe, ik duim voor jou dat je het hartje ziet volgende week
Fleur

fleur19

Bericht door fleur19 » 22 juli 2011, 19:59

Hallo iedereen,

Keppe hoe was je echo, hartje zien kloppen.Hoe ver ben je al?Sara hoe gaat het bij jou?
Vanille, ik hoop dat je genoten hebt van de vakantie.
Tober,hoe gaat het met jou?

Bij mij is het aftellen nog vier dagen en dan onze echo op 11 weken en 3 dagen spannend!Hoop dat alles goed is...Mijn buik is nog gegroeid en heb al cup c :wink:

Dikke knuffel liefkes

Fleur

sara1980
Berichten: 90
Lid geworden op: 27 maart 2011, 21:27

Bericht door sara1980 » 22 juli 2011, 22:13

hallo

hier gaat alles goed met de baby, maandag echo gehad en alles was prima. Ik mag binnen 2,5 week al terug omdat mijn gyne op vakantie gaat.
Ik heb wel last van misselijkheid en zou ook altijd kunnen slapen, volgens mijn gyne is dat een uitstekend teken.

vanille32
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2011, 18:39

Bericht door vanille32 » 13 september 2011, 10:06

Hallo allemaal,


Blijkbaar zijn wonderen toch mogelijk na een mislukte IVF een paar maanden geleden moest ik van de dokter een paar maanden pauze nemen en mocht herbeginnen wanneer ik me goed voelde...
De eerste maand had ik een cyclus van 50 dagen en de volgende maand dacht ik van ja we zijn nu weer al een paar dagen over de 30 dus ga ik een test doen, toen schrok ik me een ongeluk die was positief en de bevruchting had 1_2 weken geleden plaats gevonden .
Ik ben maandag naar de dokter geweest, huisarts om bloed te prikken en uit mijn bloed bleek het idd dat ik zwanger ben maar mijn HCG is maar 95...???
maar door het feit ik PCO heb weet ik niet van welke cyclus ik moet uit gaan hoeveel dagen???
Ik ben wel blij maar blijf toch verzichtig ..??
zijn er onder jullie die ook hun begin HCG waarden wisten..???
Donderdag mag ik gelukkig naar Decleer maar ondertussen duren de dagen toch lang..
groetjes

sara1980
Berichten: 90
Lid geworden op: 27 maart 2011, 21:27

Bericht door sara1980 » 13 september 2011, 20:34

Toch al een voorzichte proficiat, Vanille!

Bij mij was de eerste HCG-waarde 24 ofzo, dat was op dag 14 na Pregnyl.

Tober
Berichten: 326
Lid geworden op: 22 februari 2011, 14:47

Bericht door Tober » 14 september 2011, 9:38

een voorzichtige proficiat vanille. hopelijk swingen je hcg waarden de pan uit.

sarah, hoe gaat het met jou?

Tober

Keppe
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 maart 2011, 16:11

Bericht door Keppe » 14 september 2011, 13:18

Hey Vanille

Ik ben echt blij voor jou en hoop dat je hcg snel mag stijgen!

Groetjes

Keppe

vanille32
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2011, 18:39

Bericht door vanille32 » 15 september 2011, 10:18

hallo allemaal,

Daarnet naar dokter Decleer geweest en ja hoor hij bevestigde nogmaals dat ik
zwanger ben .
Maar nog heel in het begin want onze vermoedelijke bevallingsdatum is 18 mei 2012...
Hij zei dat het normaal is in het begin dat je HCG nog niet zo heel hoog staat dat alles samen hangt met de dag van de bevruchting...
Dat het eigenlijk wel erg is dat een dokter je soms zo ongerust kan maken...
Dus ik ga beginnen genieten hoor
veel lieve groetjes
Benedicte

Styx
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juli 2009, 23:06

Bericht door Styx » 15 september 2011, 13:31

Hoi allemaal,

't doet me plezier te lezen dat er zoveel goed nieuws is. Yippie! Fijn dat jullie moeite en doorzetting zijn vruchten afwerpt. Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe (alvast 1tje die beter is dan de mijne was... ben uiteindelijk 6w te vroeg bevallen, maar alles OK), waarin je volop kan genieten al was het met enige voorzichtigheid :wink:

En zij die nog wat moeten wachten, niet opgeven hé!

Dikke knuffel
Styx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten