burnout na hormoonbehandelingen

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Veerel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 oktober 2011, 9:36

burnout na hormoonbehandelingen

Bericht door Veerel » 16 oktober 2011, 3:30

Zijn er nog lotgenoten die te maken hebben met een burnout na hormoonbehandelingen (en de daarbijhorende stress en ontgoochelingen) met als voornaamste klachten langdurende vermoeidheid, gevoel van uitputting, concentratie- en geheugenproblemen en hoofdpijn?

leeuwtje
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2008, 9:32

Bericht door leeuwtje » 28 oktober 2011, 19:51

Als ik zo jouw beschrijving lees, denk ik wel dat ik daarbij hoor.

Alles lijkt te veel ...

vanille32
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2011, 18:39

Bericht door vanille32 » 16 februari 2012, 18:41

Hallo,


Ik kan je heel goed begrijpen, het gevoel is echt niet te beschrijven , welke impact een mislukte behandeling op je leven heeft .
Ik durf eerlijk zeggen dat we nu al 1.5 jaar aan de hormonen zijn en dat zowel ik als mijn partner eigenlijk al lang niet meer weten hoe ik zonder ben...
Welke gevoelens je hebt als vrouw omdat het weer maar niet gelukt is , of gewoon hoe zot je loopt telkens als je embryo's terug krijgt en dan hoopt op een goed telefoontje..., om dan maar niet te spreken over mijn gevoel toen ik wist dat ik spontaan zwanger was tussen 2 behandelingen om dan op 9 weken weer het deksel op je kop te krijgen dat het weer niet goed is ..., dat je binnen moet voor een curretage...
kortom dat is echt normaal..., wat die hormonen doen met je geest en je lichaam,
Ik kan je maar 1 ding zeggen neem genoeg de tijd om ook leuke dingen met je partner te doen en voor jezelf, want het is tenslotte jullie die erdoor moeten...
ik wens je veel sterkte, en veel goeie moed, we mogen de hoop niet verliezen ooit gaat het ons wel lukken
veel groetjes

Pan
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 februari 2012, 21:37

Bericht door Pan » 17 februari 2012, 11:56

Hey,

Ik las even dit berichtje.. :shock:
Mijn dokter had me ook aangeraden om hormonen te nemen maar na dit stukje schrik ik toch wel even... Ik weet dat hormonen enige inpact hebben op de stemming maar dit lijkt me best wel eng.. Ik was misschien te positief te denken dat ik met 1 pilletje er wel vanaf zou zijn maar blijkbaar is het toch niet zo vanzelfsprekend :shock: Misschien toch eens andere methoden vragen dan.
Ik begrijp wel de klachten die omschreven worden in het eerste bericht :cry:
Daar heb ik geen hormonen voor nodig :cry:

Pan

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten