azoospermie

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
kitty1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 november 2011, 12:17

azoospermie

Bericht door kitty1982 » 20 november 2011, 12:25

Hallo iedereen,

Ik ben Kitty,een mama van 2 kinderen uit Heffen....Mijn 2 kinderen komen uit een vorige relatie,dus met mij is alles ok.Ik en mijn vriend zijn al 2,5 jaar bezig om zwanger te raken...tot we sperma-onderzoek hebben laten aandoen,dat aanwees dat mijn vriend geen enkele zaadcel had in zijn staal.Onze wereld viel in duigen...Ondertussen zijn we bij een androloog geweest(Dr Vets in Bonheiden) en die geeft ons niet veel hoop aangezien mijn vriend alle factoren bezit die aanmaak van zaad teniet doen(hij is pijnpatient en neemt dus zware medicatie,ook zijn de teelballen te klein)
Dinsdag hebben we een echo van het scrotum,ook al denkt de dokter dat daar niets mis is.
Ik kan er met niemand over praten,niemand in mijn familie of vriendenkring heeft hetzelfde meegemaakt...Ook relativeren ze mijn kinderwens,want ja je hebt er toch al 2,wees daar blij mee...
Ik hoop hier een beetje mijn gevoelens te kunnen delen,en meer info te lezen over andere koppels die hetzelfde meemaken.

Mijn vriend hebben er al over gesproken,dat als er niks meer mogelijk is met TESE of andere behandelingen,hij geen KID wil,hij wil iets voortbrengen dat lijkt op ons,zijn bloed heeft...En ergens kan ik hem heel goed begrijpen,maar het is pijnlijk te weten dat het wondertje er misschien nooit zal komen

Kitty

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten