Go BV's!

Algemeen Discussieforum
Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 11 januari 2012, 20:54

Ja, mijn ma zei het daarnet ook dat ze iets gelezen had over Sandrine Andre. Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat dat koppel geen kinderen wou. Zo zie je maar... Echt moedig dat ze er voor uit komen en zo lotgenootjes onrechtstreeks een hart onder de riem steken.

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 11 januari 2012, 23:39

Mijn hart brak toen ik dat artikel las van Sandrine André!

Heel moedig van hen (en alle andere BV's om hun verhaal in de media te brengen)!

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 12 januari 2012, 7:50

Ik denk dat ze altijd wat hebben laten uitschijnen dat ze geen kinderen wilde om moeilijke vragen te vermijden :?
Heel erg voor hun :(

missziggy
Berichten: 183
Lid geworden op: 25 maart 2009, 17:27

Bericht door missziggy » 12 januari 2012, 18:06

dikke proficiat ook aan virginie claes en partner!

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 20 januari 2012, 13:51

Gisteravond (deel van) theatershow vn Philip Geubels gezien waarin ook een passage voorkomt waarbij hij vertelt over zijn 'slecht zaad'. Op een heel open (maar ook vrij pijnlijke) manier vertelt hij hoe hij in het ziekenhuis zijn potteke moest vullen, in dat kotteke met boekskes die daar al 30 jaar lagen;) en hoe hij het 'cleane' verdict van de arts moest aanhoren. Op een Geubels' grappige manier verteld natuurlijk waardoor het publiek zijn lachsalvo's niet kon inhouden. Tot hij zei dat dat eigenlijk niet om te lachen was...

Soit, BV's op dreef...

We love it!

Liesje

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 20 januari 2012, 22:20

Lie_29 schreef:Die Steven Van Herreweghe kan trouwens geen enkele vrouw houden. Dat kan ook eigenlijk wel tellen als vruchtbaarheidsprobleem :D
Die is al 3jaar of langer samen met dezelfde :)

Ach in de Pappenheimers, je zag toch zo dat Steven, Jeroen en Adriaan vrienden zijn die elkaar wat aan het plagen zijn.
Het is zoals iemand hier zei, als je in dezelfde situatie zit, dan kan je met die moppen niet lachen.

Ik heb er zelf wel mee gelachen, ook al proberen wij al 2 jaar met medische hulp zwanger te worden. Gewoon omdat ik weet dat dat vriendengeplaag was.

Het zou soms ook al helpen als we er zelf mee kunnen lachen ipv zo uptight te reageren.
Met een lach en een traan en openheid kom je al heel ver.

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 21 januari 2012, 10:30

Wooooooow, op je bijna-35 al dik 3 jaar met dezelfde zijn. Er zijn er echt niet veel die dat kunnen zeggen, zeg. :D

Persoonlijk denk ik wel dat dat eerst aan Jeroen Meus gevraagd werd of daar grappen over gemaakt mochten worden. Blijkbaar heeft die daar allemaal geen problemen mee, hij sprak er ook vrijuit over.

Er is voor mij een groot verschil tussen er ZELF de spot mee drijven (zo zeiden wij dikwijls tegen elkaar dat als er ooit een kind kwam dat ie klusjes in huis mocht doen tot ie afbetaald was, humor maakte het idd draaglijk bij momenten) of opmerkingen van mensen die denken grappig te zijn ('Ei, gij schiet mee losse flodders zeker?')

wibbeltje
Berichten: 158
Lid geworden op: 3 november 2009, 15:59

Bericht door wibbeltje » 21 januari 2012, 14:08

Goh liever pas op latere leeftijd iemand tegenkomen waarmee het blijft duren (al weet je dat nooit) dan op je 30ste al een nieuw samengesteld gezin te zijn...

Soit, tuurlijk heeft Steven dat aan Jeroen gevraagd... ik vind het echt chapeau.
Oké het zijn af en toe flauwe moppen, maar moppen over iets maken is de eerste stap in aanvaarding en openheid.

En dat kunnen we alleen maar toejuichen!

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 30 januari 2012, 9:46

Lie_29 schreef:Er is voor mij een groot verschil tussen er ZELF de spot mee drijven (zo zeiden wij dikwijls tegen elkaar dat als er ooit een kind kwam dat ie klusjes in huis mocht doen tot ie afbetaald was, humor maakte het idd draaglijk bij momenten) of opmerkingen van mensen die denken grappig te zijn ('Ei, gij schiet mee losse flodders zeker?')
Ga ik helemaal mee akkoord!

mineke
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 januari 2012, 14:22

Bericht door mineke » 31 januari 2012, 16:45

Hoe ironisch. Deze morgen op de radio gehoord dat Steven van Herreweghe voor de eerste keer vader wordt...

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 31 januari 2012, 18:24

Ik vermoed eerder dat de vrienden Steven en Jeroen dit allebei wisten en dat dat de reden van de plaagstoten was. Dat neemt niet weg dat bepaald grappen als misplaatst kunnen overkomen ...

mineke
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 januari 2012, 14:22

Bericht door mineke » 31 januari 2012, 21:23

Volledig mee eens. Op tv zit je als presentator niet enkel 'onder vrienden', heel Vlaanderen kijkt mee (al heb ik het toevallig zelf niet gezien :wink: ) en je weet nooit welke gevoelens je bij onbekenden teweeg brengt.

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Re: Go BV's!

Bericht door Lie_29 » 26 oktober 2015, 8:07

Ik moest terug aan dit topic denken ;) :lol:

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... ent=nieuws

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten