Pffft... zie het niet meer zitten...

Algemeen Discussieforum
Marijke 84
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 februari 2012, 17:33

Bericht door Marijke 84 » 14 mei 2012, 19:13

Ik was niet van plan te testen, maar mijn (zwangere) nicht had nog eentje liggen. Toch gedaan dus... Resultaat: negatief :( .
Maar ik denk dat ik misschien te vroeg getest heb? Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad: op dag 15 follikelmeting met een follikel van 14mm en 11mm (en drie van 9mm). Ben nu op dag 36 aanbeland. En al een week menstruatiepijn/ oprispingen/ misselijk bij lege maag en uiteraard nog geen regels.

Stefaan begon te lachen :roll: . Erna wel een goed gesprek gehad. Hij zei dat hij geschrokken was. En dat hij bang is voor de (vele) veranderingen. Als het aan hem lag, zou hij nog enkele jaren wachten. Maar omdat ik zo'n grote kinderwens had, wou hij dat opzij zetten en is hij daarom erin meegegaan. Hij had niet verwacht dat het misschien nu ineens raak zou kunnen zijn. Hij zegt wel dat hij het kindje graag zou zien enz.
Enfin: we gaan niet stoppen met proberen. En hij ziet me nog altijd héél graag. :D

Marijke 84
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 februari 2012, 17:33

Bericht door Marijke 84 » 16 mei 2012, 14:16

Test was toch juist... Vandaag mijn regels gekregen. :cry:

Een cyclus van 38/ 39 dagen! Zo lang is het nog nooit geweest! En terwijl ik op dag 17/18 mijn eisprong gehad heb (waarschijnlijk).

Pffft... De moed niet laten zakken zeker?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten