Zwangerschapstest bij dokter ipv CRG?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Zwangerschapstest bij dokter ipv CRG?

Bericht door vuurvliegje » 23 juli 2012, 12:59

Dag Dames,

Volgende week maandag is het zover! Dan mag ik testen om te zien of we deze maand bij de gelukkigen horen! Nu wilt het toeval dat ik die ochtend ook naar de huisarts moet. Mag je de zwangerschapstest ook bij de huisarts laten doen zodat hij de resultaten naar Jette stuurt?

Bedankt voor de info,
vuurvliegje

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 23 juli 2012, 13:23

Ik denk het wel.
Maar, wel even navragen of het snel genoeg gaat bij je huisarts.

Ons ferticentrum doet in principe enkel bloednames voor zwangerschapstesten na 9u sochtends. Dat lukt niet met mijn werk, dus mocht ik het bij de huisarts laten doen.
Enig probleem: bij de huisarts duurt het bijna 24u: de stalen moeten opgehaald worden door een extern labo, dat duurt even en de processing in het extern labo duurt ook wat langer dan in het ziekenhuis.

Uiteindelijk dus toch maar naar het ferticentrum gegaan, ik wou geen dag langer wachten.

elie
Berichten: 464
Lid geworden op: 3 augustus 2010, 16:54

Bericht door elie » 23 juli 2012, 23:33

Ik was ook in behandeling in jette en heb de bn bij mijn eigen gynea gedaan.dus het is perfect mogelijk.ik heb daar al mijn echo's en bn's gedaan,alleen pu en tp gebeurde in jette zelf.veel succes!

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 24 juli 2012, 8:55

Wat fijn. Een prik minder en een uur in de auto zitten uitgespaard (en een extra uur slaap). Het geluk zit in de kleine dingen :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten