Zwanger...maar laag HCG

Algemeen Discussieforum
Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 2 augustus 2012, 14:43

Marijke wat prachtig nieuws!!!! Een dikke proficiat meid, begin er maar van te genieten :D die angst is zeer normaal hoor, vooral omdat het uiteindelijk spontaan gekomen is en dat je bang bent dat er iets mis zou zijn met het beebje. Probeer wat te ontspannen en niet teveel stil te staan bij wat er allemaal kan mislopen. Voor je het weet zit je aan de 12weken grens :)

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 16 augustus 2012, 16:29

hi Girls,
enkele van jullie reacties geeft me wat hoop.
Na 3 jaar meedraaien in de mmm kreeg ik op 23/7 te horen dat mijn hcg 506 was. Dit was de 3e verse icsi en emmy 8 en 9 die teruggeplaatst werden. Op 10/8 was dan de eerste echo.
Al heb ik op 27/7 nog een bn (uit eigen initiatief laten doen- vertrok 2 dagen later op reis voor 1 weekje en wou wat gerustgesteld zijn). De 2e bn was de hcg 5054.
Dus tranen van geluk deze keer.
Maar de eerste echo op 10/8 was dan weer een domper.
Het foetuske was kleiner dan zou moeten en een hartslag was visueel beetje zichtbaar maar niet hoorbaar. Wat eigenlijk op 7 weken wel zou moeten.
Er werd meteen meegedeeld dat een mk nog absoluut niet uitgesloten was. Het kan nog alle kanten uit zei de gyne.
Morgen moet ik al opnieuw op echo, zal dan normaal 8 weken zijn. Ik hoop echt dat ik dan een betere echo te zien krijg want deze laatste week is nog moordender dan de 3 voorgaande jaren.
En ik probeer wel rustig te blijven en positief te denken maar het lukt mij niet. Ik had al last van een verhoogde hartslag maar nu voel ik mij continu opgejaagde en kwee nie hoe bang. Mijn hartslag smorgens is al over de 100, zonder dat ik ook maar iets doe. Dit zal ook wel niet bevorderlijk zijn maarja wat kan ik eraan doen dan enkel hopen en wachten. Het worden nog lange 25u tot morgenavond...

maxari
Berichten: 349
Lid geworden op: 5 juli 2012, 20:14

Bericht door maxari » 17 augustus 2012, 18:11

Ey Flien!
Ik hoop dat je goede nieuws heb gekregen.
Het allerbeste voor jullie.

Marijke 84
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 februari 2012, 17:33

Bericht door Marijke 84 » 19 augustus 2012, 10:55

Hier is het niet goed afgelopen.

Na een week op reis te zijn, kreeg ik bloedingen. Dus naar het ziekenhuis in Slovenië. Daar ben ik binnenste buiten gedraaid (ze konden niet geloven dat ik twee eierstokken langs dezelfde kant had... k voelde me echt een freak). Ze zagen dat het vruchtzakje niet gegroeid en nog steeds leeg was. De dag erop erge buik- en rugpijn gekregen en felle bloedingen. Die zijn nu (na een week) pas gedaan.

Nu een week later ben ik thuis en de zwangerschapstest zei negatief. Morgen naar de gynaecoloog...

Ben kapot. Ik voel enkel woede en verdriet. Waarom dan toch zwanger worden als het toch weer wordt afgepakt.

Shari
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 februari 2012, 15:25

Bericht door Shari » 19 augustus 2012, 14:54

Marijke,

Ik wil je veel sterkte wensen. Ik heb het ook meegemaakt en weet hoe je je voelt. Laat alle woede, verdriet, pijn er maar uit...

Dikke knuffel,
Shari

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 19 augustus 2012, 21:20

Héél slecht nieuws, Marijke. Net zoals Shari heb ik er ook ervaring mee uit het verleden dus weet ik wel ongeveer hoe je je voelt. Huil, roep en schreeuw het maar uit. Hopelijk heb je veel steun aan je ventje!!

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 20 augustus 2012, 8:23

Marijke, heel veel sterkte moet ech een hele klap geweest zijn.
Het is allemaal zo oneerlijk...
Dikke knuff :(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 19 gasten