IVF op latere leeftijd

Algemeen Discussieforum
Puma
Berichten: 72
Lid geworden op: 3 april 2011, 13:32

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door Puma » 8 september 2014, 10:17

Dank je voor de info Liesje , ben intussen lid geworden !

wanda
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 november 2012, 19:16

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door wanda » 9 februari 2015, 22:31

hallo dames

ons meisje is 1 jaar geworden! wat gaat het snel!
hoe gaat het met jullie!

heb gezien dat jolanda zwanger is ( mss al bevalen? ) - laat zeker iets weten meid!

groetjes

wanda.
mama van Mirakeltje
na 4 iui en 6 icsi en miskraam
spontaan zwanger geworden op mijn 41-ste

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 25 juni 2015, 8:41

Dag Dames!!

Ik weet niet of hier nog velen op dvo zitten .. maar wou jullie toch even laten weten dat het na 5 jaar uiteindelijk toch gelukt is! Morgen ben ik 20 weken zwanger! Ik leef letterlijk op een roze wolk.

Veel liefs !
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door tianaiarina » 25 juni 2015, 16:59

Proficiat! Bij mij is nog altijd niks...

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 25 juni 2015, 21:13

t Is hard en frustrerend he! Maar kop op meid! Volhouden! Ooit op een dag.. alleen duurt die dag wat langer bij de ene dan bij de andere he! Maar ze komt.. dat moet!
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door tianaiarina » 26 juni 2015, 6:00

40 j al.. :cry:

wanda
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 november 2012, 19:16

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door wanda » 23 september 2015, 22:08

mit ben je al bevallen?
tianaiarina, is het al gelukt voor jullie?

schrijf hier nog iemand van oud groepje? hoe gaat het dames met jullie en de kindjes?

onze dochter is al bijna 20 maanden hele leuke vrolijke en drukke peuter! geen babytje niet meer, wat gaat de tijd snel in vergelijking met de periode van de bahandelingen!

wanda.
mama van Mirakeltje
na 4 iui en 6 icsi en miskraam
spontaan zwanger geworden op mijn 41-ste

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door tianaiarina » 24 september 2015, 8:32

Hey Wanda,
Hier 7,5 weken zwanger. :-)
Met eiceldonatie. Uiteindelijk hebben ze ontdekt dat mijn eicellen niet goed waren. Eerste poging met donatie en is raak! Wij zijn dolgelukkig!
Super, jouw dochter is al o groot! Geniet ervan!
Dikke kus

Puma
Berichten: 72
Lid geworden op: 3 april 2011, 13:32

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door Puma » 26 oktober 2015, 9:15

Proficiat MIT en tianaiarina , ik dacht kom nog eens kijken...en wat een leuke berichten ! Hier is onze prinses intussen 2 geworden ....een echte tuttebel die de ganse dag aan een stuk tatert en deugnietenstreken uithaalt ....,een heel avontuur elke dag , maar wat een vreugde :D

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 31 oktober 2015, 11:00

Proficiat tianaiarina ! Dat is echt geweldig nieuws!

Ik loop hier (of beter waggel) de laatste weken in! Ben nu net 38 weken ver! Nooit gedacht dat we t zo ver zouden halen, want op 24 weken bleek mijn baarmoederhals reeds verkort (toen tot 34mm) en 2 weken later was dit reeds 25mm. Dus platliggen was de boodschap! Vanaf 35 weken mag ik terug wat meer rondcrossen, hoewel de energie daarvoor er nu niet meer is! Maar mij hoor je NIET KLAGEN hoor! Ik geniet van elk moment, elke dag, elke week dat er nog bijkomt! Want t zal wel de laatste keer zijn! Maar tegelijk kan ik ook niet wachten om dat kleintje in onze armen te houden.
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door tianaiarina » 31 oktober 2015, 13:00

Amai, ik vind dat zo leuk om alle positieve berichten te lezen... en wij zijn allemaal echt sukkeltjes die hebben gevochten tot en met voor een kleintje! Ik vind dat echt geweldig! :D

wanda
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 november 2012, 19:16

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door wanda » 19 november 2015, 16:02

mit ben je al bevallen?
tiana hoe gaat het met je zwangerschap?

hier onze dochter al aan't oefenen om op potje te gaan, en het lukt al aardig
de tijd vliegt...

groetjes

wanda
mama van Mirakeltje
na 4 iui en 6 icsi en miskraam
spontaan zwanger geworden op mijn 41-ste

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door tianaiarina » 20 november 2015, 10:43

Hey,
Alles prima met ons kleintje. Nu 15w 5d ver. 3 Dec volgende echo. Ik heb de NIPT test laten doen, ons kleine is gezond en is een MEISJE! Zo blij!
Mits, al bevallen meid? Laat ons iets weten, he?

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 11 december 2015, 17:28

Hey Dames!

Beetje late reactie, maar ik kan jullie meedelen dat op 20/11 onze prachtige zoon, Arnaud, geboren is!!!
Hij is letterlijk perfect!
Helaas was het geen gemakkelijke bevalling (keizersnede-alert), maar hij is toch op natuurlijke wijze ter wereld gekomen, en stelt het goed! Ik had dan wel wat complicaties, maar niks onherstelbaar. En als ik naar ons ventje kijk, vergeet ik alles, en smelt ik.
Momenteel zijn de eerste weken een beetje een zoektocht geweest (zoals bij de meeste mama's veronderstel ik), de zoektocht loopt nog steeds verder.. Hij heeft last van reflux. Mijn hartje breekt als ik zie hoeveel pijn hij soms heeft. Hij staat al reeds op medicatie en we zoeken ondertussen verder naar de juiste voeding. Ik hoop (voor hem) snel beterschap te zien. Tips zijn welkom!

Tianaiarina, wauw al 15 weken plus! Ik weet dat ik vanaf toen begon te genieten en te beseffen dat het wel eens echt kon zijn! Genieten meid! Elke dag, elke seconde!

Amai, Wanda! Een potje al! Idd.. wat vliegt de tijd!

Zo schitterend om positieve verhalen te lezen! Never give up your dreams!

Veel liefs meiden!
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

Eliza
Berichten: 252
Lid geworden op: 4 mei 2012, 18:04

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door Eliza » 12 december 2015, 12:25

Hey mit777,

Ik was me aan het afvragen hoe het met jouw was. 't is al een tijdje geleden dat ik op het forum nog geweest ben.

PROFICIAT!

Onze bolleke is nu 9 weken oud. Zalig, hé! Ik ben heel gelukkig, alleen had hij eerder is ons leven mogen komen...
We zijn al aan het plannen voor een tweede :D , we hebben nog 3 cryos. We stoppen wel als die drie pogingen niets worden en zullen dan gelukkig zijn met één kindje.

Ons bolleke is vorige maand een week opgenomen met een ernstige ziekte. Alles is goed gekomen, en we hoeven ons geen zorgen meer te maken. Brute pech noemde de dokter het. Ik moet toegeven dat ik zo blij ben met de goede medische zorgen in België, anders had het slecht kunnen aflopen.

Mijn bevalling was een inleiding en nogal medisch. Mijn hoop voor 2016 en erna is dan ook dat we niet zoveel dokters hoeven te zien... en dat ik nog eens zwanger mag zijn.

Van reflux ken ik niet veel, een vriendin zei dat het beter ging vanaf het moment dat de kleine vaste voeding mocht hebben. Dat blijft binnen.

Groetjes,
Eliza

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten