IVF op latere leeftijd

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 14 december 2015, 20:11

Hey Eliza

Amai 9 weken al! Super gewoon! Wel vreselijk dat hij al een week is opgenomen in de kliniek. Al goed dat hij goed hersteld is.
Onze bevalling was ook een inleiding, op 41 weken. t Risico is te groot he als we verder over tijd gaan. En zo'n risico's wil ik wel vermijden!

.. Een 2de! Schitterend dat jullie daarvoor gaan! Wij niet meer. Vroeger droomde ik nochtans van een groot gezin. Maar nu ben ik zo blij met mijn enige zoon. Tijdens mijn zwangerschap dacht ik 'misschien nog een 2de'.. maar voor mijn man is de maat vol. En na mijn bevalling ben ik het helemaal met hem eens! Eentje is meer dan genoeg. Mijn bevalling verliep dan ook niet zo vlekkeloos, en zo'n 2de bevalling daar zeg ik 'neen' tegen. Dus wij zijn compleet! Helemaal!
Nu we ook weten dat onze zoon reflux heeft, vraagt hij ook voldoende aandacht en zorg, en ben ik blij dat ik die 100% aan hem kan geven.
.. ik moet jullie laten want hij is daar! Veel succes! Ik hoop dat het lukt!
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door snoopy86 » 18 januari 2016, 9:43

Oh wat ben ik blij te lezen dat mitt en eliza ondertussen ook een kindje hebben.wij hebben vroeger nog samen in icsi groepjes gezeten.
Geniet van jullie kindjes

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 2 maart 2016, 20:58

Tianaiarina, hoe verloopt het verder? Voor wanneer was je juist uitgerekend? Ik denk aan je.

En eliza, hoe gaat het met jou? (Jullie :) )

Hier zijn we ondertussen de 14 weken gepasseerd. De reflux is onder controle. We zijn al gestart met patatjes, wel moeizaam. En nachtvoedingen zijn ook nog steeds van de partij... Maar we genieten, met een grote G. Hij lacht zijn gemakkelijk... Zalig!
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

tianaiarina
Berichten: 206
Lid geworden op: 3 maart 2013, 11:14

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door tianaiarina » 3 maart 2016, 7:22

mit777

Zo leuk van jou te horen! En jouw kapoen, uiteraard... Geef je geen borstvoeding? Al patatjes! Amai! Dat gaat snel...
Bij mij alles prima, ben juist 7 manden ver nu. Joehoe! Behalve de zwangerschap diabetes ( ik heb echt geen last van!! Volledig onder controle) ik heb voor het moment een zalige zwangerschap . Buik is nog altijd aan de kleine kant ( niet de baby! zij was bij vorige echo ietsje boven gemiddelde). Ik kan nog van alles doen, wel begint zwaarder te worden maar ik klaag zeker niet . Normale uitgerekende datum is 9 Mei , maar normaal keizersnede rond 2 Mei. Door mijn leeftijd 41 j en ook voor de schrik om niks verkeerd te gaan, wij hebben gekozen voor keizersnede. Ik weet dat zal moeilijker zijn in begin, maar ik wil geen risico's nemen... Voor mij maar ook voor ons meid .. Een natuurlijke bevalling kan traumatisch zijn voor de baby... Wat kan ik nog zeggen, wij zijn zeer content. Ik laat me wel wekelijks opvolgen door huisarts ( bloed en urine onderzoek , bloeddruk..) omdat de kans op pre eclampsie door eiceldonatie en diabetes is heel groot en ik wil op tijd weten als iets mis is.Ik hou jullie op de hoogte.
Dikke knuffel iedereen !
X x x

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: IVF op latere leeftijd

Bericht door mit777 » 24 maart 2016, 13:56

Hey Tianaiarina,

Nee, geen borstvoeding. Ik heb het geprobeerd, maar het kwam niet op gang, en kon mijn mannetje dat honger had niet langer zien afzien. Dus ik ben vrij snel op flesjes overgegaan. Ook t feit dat ik wat complicaties had nadien, deed me sneller naar flesjes overgaan. Maar hij heeft toch 2 koffielepeltjes moedermelk gehad :)
Ondertussen doet onze kleine man het goed.. Op 4 maanden zit hij al op bijna 70cm en 7kg! Lijkt wel een 6-maand'ertje. Zijn voedingen gaan de ene dag goed, de andere dag minder. Zowel patatjes en fruitpap. En bij zijn flessen blijft hij een moeilijke drinker. Maar hij groeit goed, dus ik maak me geen zorgen! Ook qua ontwikkeling gaat hij goed vooruit.. Gisteren voor de eerste keer al gerold, wat uitzonderlijk vroeg blijkt te zijn! Joehoe! Zalig ventje!

Hou ons op de hoogte he, Tianaiarina! Trouwens had ik geweten dat een natuurlijke bevalling zo stressvol kon zijn voor de baby, had ik wellicht ook voor KS gegaan!
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten