Wanneer beginnen met clomid??

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Sarina
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 augustus 2012, 15:41

Wanneer beginnen met clomid??

Bericht door Sarina » 9 augustus 2012, 16:00

Hallo,

Ik ben hier nieuw...
Zijn reeds 2 jaar bezig om zwanger te raken,maar helaas zonder resultaat.
Heb weinig of geen eisprong en heel onregelmatig.
Nu heeft de gynae mij clomid en pregnyl voorgeschreven.
ik moet beginnen met clomid op de 3e dag van mijn maandstonden. Nu is mijn probleem... ik zou moeten mijn regels krijgen. Nu heb ik sinds vorige week al elke dag licht bruinverlies. Sinds Dinsdag is dat hevig bruinverlies geworden (zoals je maandstonden zou hebben). Ik weet nu niet wanneer ik met Clomid moet beginnen en mijn gynae is momenteel in verlof, dus kan ik het ook niet vragen :-(.

Weet iemand raad?

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 11 augustus 2012, 14:45

Sarina,
Om te beginnen zou ik toch al een zwangerschapstest doen om er zeker van te zijn dat je niet zwanger bent. Heb je iedere keer aan de begin van je MS bruinverlies of alleen nu?
Snoezeke

Fien83
Berichten: 1627
Lid geworden op: 3 september 2009, 12:01

Bericht door Fien83 » 11 augustus 2012, 20:03

De eerste dag rood bloedverlies is de start van je maandstonden dus dan op de derde dag clomid nemen. Hebben ze verder alles bij je man al gecheckt? Wij zijn namelijk ook begonnen met clomid omwille van een onregelmatige cyclus, maar uiteindelijk bleek dat het zaad van mijn man zeer slecht was dus we onmiddellijk op ICSI aangewezen waren. Dus mss toch dat ook al eens laten onderzoek (kan gewoon via de HA in een labo) om zeker te weten dat je een kans maakt enkel en alleen met clomid kwestie van geen tijd te verliezen hé. Veel succes!

Sarina
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 augustus 2012, 15:41

Bericht door Sarina » 13 augustus 2012, 13:12

Snoezeke schreef:Sarina,
Om te beginnen zou ik toch al een zwangerschapstest doen om er zeker van te zijn dat je niet zwanger bent. Heb je iedere keer aan de begin van je MS bruinverlies of alleen nu?
Snoezeke
Snoezeke, ik heb dit altijd, maar nooit zo veel...
daarom dat ik een beetje ongerust ben.
En het gewone bloeden komt er maar niet door.
volgens mijn bloedtest van 2 weken geleden had ik geen eisprong gehad, dus zwanger kan ik niet zijn.

Toch bedankt voor je antwoord

Sarina
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 augustus 2012, 15:41

Bericht door Sarina » 13 augustus 2012, 13:13

Fien83 schreef:De eerste dag rood bloedverlies is de start van je maandstonden dus dan op de derde dag clomid nemen. Hebben ze verder alles bij je man al gecheckt? Wij zijn namelijk ook begonnen met clomid omwille van een onregelmatige cyclus, maar uiteindelijk bleek dat het zaad van mijn man zeer slecht was dus we onmiddellijk op ICSI aangewezen waren. Dus mss toch dat ook al eens laten onderzoek (kan gewoon via de HA in een labo) om zeker te weten dat je een kans maakt enkel en alleen met clomid kwestie van geen tijd te verliezen hé. Veel succes!
Dank voor de tip!
Gaan we zeker doen. Ik maak zo vlug mogelijk een afspraak.
Spijtig te horen dat het zaad van je man slecht is. Ik duim voor jullie!

groetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten