Hoeveelheid bloedverlies tijdens menstruatie

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
MayaLove
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 augustus 2012, 18:23

Hoeveelheid bloedverlies tijdens menstruatie

Bericht door MayaLove » 30 augustus 2012, 20:39

Ik vraag me af of de hoeveelheid bloedverlies tijdens de menstruatie invloed heeft op de vruchtbaarheid. Ik verlies elke cyclus maar een paar (2 a 3) drupjes bloed per dag. Volgens mijn gyn kan dit niet zo'n kwaad, want volgens hem kan ik niet zo veel bloedverlies hebben als andere mensen, omdat ik maar een "halve baarmoeder" heb. Maar ik vind dit toch wel héél weinig en vraag me af of ik geen slechte doorbloeding heb of zo. En zoja, dan denk ik toch dat dit zeker invloed heeft op de innesteling. in April had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in mijn niet aangesloten eileider, wat voor mij toch betekent dat het probleem niet aan de bevruchting ligt. heeft iemand hier een mening over??
Laatst gewijzigd door MayaLove op 2 september 2012, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

MayaLove
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 augustus 2012, 18:23

Bericht door MayaLove » 1 september 2012, 14:16

Weet niemand hier iets over?? Zonde :(

nathalie v
Berichten: 2976
Lid geworden op: 16 april 2009, 19:54

Bericht door nathalie v » 1 september 2012, 21:16

Maya,

Ik kan je niet helpen, maar mss kan je je berichtje ook zetten bij "aandoeningen: andere". Ik heb even gekeken, en als je wat naar beneden gaat, is er een kort topicje, zelfs met een ondertussen mama.

MayaLove
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 augustus 2012, 18:23

Bericht door MayaLove » 2 september 2012, 19:56

Bedankt voor je antwoord Nathalie,

ik ga het zeker daar eens proberen dan

groetjes

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 4 september 2012, 21:44

MayaLove,


Ik heb, in tegenstelling tot jou, heel veel bloedverlies (heb ook dubbele baarmoeder...). En mijn gynea zegt dat dat goed is, dit wil zeggen dat ik een goed baarmoederslijmvlies opbouw. En ook dat mijn baarmoeder zich goed 'kuist'.

Ik weet niet of het weinige bloedverlies bij jou goed of slecht is. maar vraag eens aan je gynea hoe het zit met de opbouw van je baarmoederslijmvlies. Zij kan dit via echo makkelijk meten. Baarmoederslijmvlies (ook endometrium genoemd) is belangrijk voor de innesteling van een vruchtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten