Linea nigra zonder zwangerschap

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
laguna
Berichten: 50
Lid geworden op: 5 oktober 2010, 12:23

Linea nigra zonder zwangerschap

Bericht door laguna » 31 augustus 2012, 20:31

Hallo,

Even mijn voorgeschiedenis vermelden:

3 jaar geleden zijn wij begonnen met IVF, bij de 6de poging raakte ik zwanger maar dit eindigde in een miskraam.
Daarna hebben wij nog enkele inseminaties gedaan maar momenteel ben ik al een jaar gestopt met alle behandelingen om mijn lichaam wat rust te geven.

In juni waren wij een weekje met verlof op Kos en na enkele dagen kreeg ik ineens een bruine streep op mijn buik en een zwangerschapsmasker. Thuis heb ik direkt een zwangerschapstest en zelfs bloed laten trekken, beiden negatief.

Blijkbaar kan de dokter mij ook geen duidelijk antwoord geven waarom dit gebeurde.

Zijn er nog dames die hetzelfde meegemaakt hebben en weten waaraan dit kan liggen?

Ik dacht dat je deze symptomen enkel kreeg als je zwanger was.

groetjes,
Laguna

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 31 augustus 2012, 20:50

ik heb voor zover ik weet altijd zo een lichtbruin streepje gehad op mijn onderbuik en ben nog nooit zwanger geweest, en ook niet plots fel vermagerd of verzwaard. ben van nature zelfs heel slank.
een vriendin van me heeft sinds de geboorte van haar zoontje bij de eerste zonnestralen een soort zwangerschapsmasker.

Hoe het komt, geen mens die het weet...laten we voort gemak op de vrouwelijke hormonen steken :wink:

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 2 september 2012, 17:13

Dat lijntje had ik ook van nature en is alleen maar feller geworden sinds alle hormoonbehandelingen...

laguna
Berichten: 50
Lid geworden op: 5 oktober 2010, 12:23

Bericht door laguna » 6 september 2012, 12:52

Hallo dames,

bedankt voor jullie antwoorden.

Maar ik heb dit lijntje nooit gehad, ook niet wanneer ik met IVF bezig was.

Ik zal het maar op de hormonen steken, zeker. Zou anders niet weten waarom dit ineens tevoorschijn komt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten