ergerlijke uitspraken

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ergerlijke uitspraken

Bericht door irisbloem » 25 mei 2019, 17:43

Nog maar onlangs gehoord van mijn moeder

Ze heeft een collega wiens zus ook met een ivf behandeling bezig was en 2 miskramen te verwerken kreeg. Mijn moeder heeft veel steun en troost geboden aan die collega en toen ook verteld dat ze het begreep want dat haar dochter (ik dus) ook in behandeling is. Uiteindelijk is het gelukt voor de zus van die collega en ze moet nu bevallen zijn. Het feit speelde zich af in december. Ik was even zwanger maar kreeg een miskraam. Mijn moeder had verdriet en zocht nu op haar beurt steun en troost bij die collega, wiens zus toen uiteindelijk goed zwanger was. Die collega bood echter geen steun aan mijn moeder, ze kreeg integendeel botweg te horen dat haar dochter haar kinderwens maar uit haar hoofd moest zetten, dat haar zus dat ook gedaan zou hebben indien het die laatste keer niet was gelukt.

Ik wou dit verhaal even kwijt. Wij wensen iedereen het geluk toe en rekenen zeker niet op begrip van iedereen maar als mensen die zelf zoiets meemaken, zelf of van heel dichtbij, geen begrip tonen eens ze zelf geluk hebben vind ik erg.

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: ergerlijke uitspraken

Bericht door liesanne » 25 mei 2019, 18:59

Maar allez!!
Zelfs iemand die geen ervaring heeft met de situatie zou zoiets doms niet horen uitkramen.

DeboraZonderH
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 april 2019, 18:00

Re: ergerlijke uitspraken

Bericht door DeboraZonderH » 26 mei 2019, 10:41

Als je ook maar 1 keer durft zeggen dat je hoofdpijn hebt, moe bent of je misselijk voelt, direct de reactie krijgen "Zeker dat je niet zwanger bent?"
Moet ik u de negatieve test van gisteren laten zien?
juni 2018: Pil stop
april 2019: PCOS
Juni 2019: Eerste ronde Clomid + Pregnyl - Negatief
Juli 2019: Tweede ronde Clomid + Pregnyl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten