Wachtbankje september 2012

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Anne Tel
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 8:35

Wachtbankje september 2012

Bericht door Anne Tel » 25 september 2012, 10:16

Wie zit er nog meer in het wachtbankje? ik heb 19 september terugplaatsing gehad van een cryo. 1 oktober de uitslag.

Als je het leuk vindt, kan je mijn blog hierover lezen http://annetel.nl/deterugplaatsing/

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Re: Wachtbankje september 2012

Bericht door flien » 25 september 2012, 16:57

Kzit ook op het wachtbankje.
Helaas niet van een terugplaatsing maar na een miskraam. 3e icsi poging - 6e terugplaatsing van emmy 8+9.
Nu is het wachten op resultaten van bloedanalyses. Dit wachtbankje duurt helaas tot ergens in December.

maxari
Berichten: 349
Lid geworden op: 5 juli 2012, 20:14

Bericht door maxari » 25 september 2012, 19:26

Ik ook - aan het wachten.
Begin december kan ik normaal gezin aan mijn 7de verse poging beginnen.

Anne Tel
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 8:35

Bericht door Anne Tel » 25 september 2012, 20:04

jullie ook succes. ik sluit me ook aan bij dec. ik dacht de spannende 2e week in te gaan, maar mijn cryo heeft het niet gered.
Flien, dat is ook heftig voor je zeg. veel sterkte met dit verlies.

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 26 september 2012, 9:09

tjah, we kunnen in ieder geval al zeggen dat we al alles hebben meegemaakt. Helaas ook het slechtste.
En we hebben geen keuze, we moeten vooruit, hoe moeilijk het soms ook is, was en nog zal zijn.

Anne Tel
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 8:35

Bericht door Anne Tel » 26 september 2012, 13:59

Nog niet alles heb je meegemaakt. hopelijk gaat het beste nog komen. tijd voor positieve ontwikkelingen na zoveel verdriet en teleurstellingen.

Geetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 december 2011, 8:44

Bericht door Geetje » 27 september 2012, 9:56

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Heb lang getwijfeld om te reageren op berichten en om mezelf bloot te geven. Maar nu voel ik wel die drang, ik zit ook in de wachtperiode.
Gisteren TP, goed meegevallen. En nu wachten, ja op wat, denk ik dan? Durf niet te veel te hopen en probeer mijzelf wat af te schermen. Hoe lang, weet ik niet?
Ik ga proberen om wat dingen te doen waarop ik mijn gedachten kan toespitsen, en die niet te zware inspanningen vragen!
Maar toch, aan allen die met me mee wachten, SUCCES!!!

Grtjs

Anne Tel
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 8:35

Bericht door Anne Tel » 27 september 2012, 10:59

Hoi Geertje,

Heel veel succes met de wachtweken. Spannend, een fase van hoop en verwachting gaat in. Probeer afleiding te zoeken en leuke dingen te plannen. De eerste week gaat vaak snel voorbij, de 2e week wordt heftiger.
Als je mijn ervaringen wilt lezen, ik heb een boek geschreven over mijn IVF traject (Paaseitjes zoeken in het AMC), kan je ook lezen om de wachtweken mee door te komen, of misschien heb je wat aan mijn blogs waar ik schrijf over mijn ervaringen www.annetel.nl.
Dit zijn mijn tips voor als zwanger worden niet vanzelf gaat: http://annetel.nl/10adviezenvanannetel/

Zet 'm op.

Groetjes,
Anne

wings
Berichten: 234
Lid geworden op: 9 maart 2012, 8:13

Bericht door wings » 27 september 2012, 17:15

@Anne tel: Wat gaaf dat jij hier ook rond hangt :)
Ik heb tijdens mijn vakantie jou boek gelezen, met de nodige traantjes en kippenvelmomentjes als gevolg!
Jou verhaal geeft me hoop :-)
Vandaag zijn mijn laatste twee cryo'tjes van mijn eerste icsi uit de diepvriezer gehaald.
Ik ben nu bang aant afwachten of er morgen een terugplaatsing komt.
Ik wist niet dat jij er opnieuw aan begonnen bent. Ik kan me momenteel niet voorstellen dat ik er ooit opnieuw aan zou beginnen, maar wel heel leuk dan kan ik je blog volgen :)
Heel veel succes!!! Liefs

Anne Tel
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 augustus 2012, 8:35

Bericht door Anne Tel » 27 september 2012, 18:33

@wings gaaf om jouw berichtje te krijgen! mooi dat het je hoop geeft, daar is het voor bedoeld. ik hoop dat jij ook elke dag je cadeautje gaat krijgen straks, het is het allemaal waard. maar ja dat kan ik makkelijk zeggen achteraf. ik had zelf spijt gehad als ik er niet alles aan had gedaan, maar ja dat het dan allemaal zo lang moet duren, dat weet je niet van tevoren.
ik zit nu nog in de bonusfase met cryo's van 2 jaar geleden. Wie wat bewaart, die heeft wel. Wel terugplaatsing, geen hormonen. ik zit een stuk lekkerder in mijn vel zonder decaptetyl, gonal f/puregon en utrogestan. Dat bevalt me prima.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten