hoe vertellen?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Saartje1986

hoe vertellen?

Bericht door Saartje1986 » 28 oktober 2012, 13:39

Hey iedereen,

Hier voorlopig nog geen goed nieuws, maar toch is het leuk om eens wegtedromen over hoe je het bekend zou maken aan je familie en vrienden moest het zover zijn.
HOe zouden jullie het doen? of hebben jullie het gedaan?
Want ik ben ervan overtuigd dat alle sterke vrouwen hier, vroeg of laat goed nieuws moeten krijgen :)

Groetjes
Saar

dauwdropje
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 5 oktober 2011, 23:47

Bericht door dauwdropje » 28 oktober 2012, 14:23

ik zou de foto die ik krijg van het ingeplante embryo'tje kopieren en gebruiken om zo te vragen of ze willen zorgen als oma, opa, meter en peter voor dat prille gelukje. zoiets...

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 28 oktober 2012, 14:28

Ik had een foto van de eerste echo in een pralinedoos laten steken. Onder de eerste laag. Tijdens familiefeest bij de koffie dan die pralinen op tafel gezet. En ik maar zenuwachtig zijn en wachten. EN net dan hadden ze precies ni veel zin in pralines. Je had me moeten zien : alee, kom, eet nog een pralineke :D Mijn zus had bij haar aankondiging een pralinesdoos gevuld met van die tutensnoepen. Vond ik ook heeel leuk (en duurt minder lang tegen dat ze het door hebben LOL)

dauwdropje
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 5 oktober 2011, 23:47

Bericht door dauwdropje » 28 oktober 2012, 14:35

tof! maar zolang zou ik niet kunnen wachten, want iedereen weet ongeveer van mijn behandeling en wanneer ik ong resultaat weet, dus zou ik als ik het zelf tof wil zeggen, héél snel moeten zijn!

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 28 oktober 2012, 14:40

Dat met die pralinendoos is echt geweldig!

Vermits bij ons ook bijna iedereen wist dat we met IVF bezig waren en wanneer we de uitslag kregen, heb ik sms'jes verstuurd met: 1 + 1 = 3!

Saartje1986

Bericht door Saartje1986 » 28 oktober 2012, 15:51

Leuke ideetjes :D !
Mijn man en ik wilden na onze huwelijksreis, een fotoboekje maken en op de laatste pagina een predictor zetten met onderschrift: volgende reis met ons drie'tjes.
Nu zouden we waarschijnlijk een taart voor de ouders meebrengen met de vermoedelijke geboortedatum... en dan wachten tot ze het snappen :)

lotje83
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 0:06

Bericht door lotje83 » 29 oktober 2012, 14:02

Bij ons wisten onze ouders ook dat we in de mm zaten. Ze dachten dat we op dinsdag de bloeduitslag kregen. Wij wisten al een paar dagen eerder dat we zwanger waren. Zondag hebben we hen uitgenodigd en hebben we hen verrast met zelfgebakken koekjes van wiegjes (ze waren zelfs niet lekker :-))

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten