Hasselt of Genk? Welk fertiliteitscentrum? Welke dokter?

Algemeen Discussieforum
Lissa86
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 april 2013, 13:33

Bericht door Lissa86 » 3 april 2013, 13:40

ik ga ondertussen al 2 jaar naar Hasselt bij dr.W.
En niks dan lof over hen, ook als je belt met twijfels of vragen word je altijd vriendelijk te woord gestaan.

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 4 april 2013, 13:53

Hey,

Hier ben ik nog eens... We hebben onze behandeling in Genk goed doorstaan, heel duidelijke afspraken en alles goed geregeld.
Eind januari PU gehad, begin februari TP en 2 weken later bleek dat de eerste IVF poging een succes was! Als alles goed zit, mogen we eind oktober ons kindje verwachten.
Tijdens de behandeling en echo heeft Ombelet ons alles goed uitgelegd. Op de eerste echo van ons kindje heeft hij zelfs de hartslag laten zien. Bij het gesprek vertelde hij ons dat mijn gyne nog bij hem gewerkt heeft en dat we haar de groetjes moesten doen.

Dus, ja hij is zakelijk, maar er is ook een menselijke kant aan Ombelet.
Als dat niet het geval zou zijn, dan zouden er niet zoveel mensen in zijn wachtzaal zitten.

Groetjes!

belissima
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 mei 2013, 11:55

Bericht door belissima » 8 mei 2013, 11:58

RE: inseminatie

Hallo allemaal

Mijn man en ik zijn iets meer dan een jaar aan het proberen om zwanger te worden maar het heeft niet mogen zijn, omwille van mijn leeftijd,ik ben 34 jaar en mijn medische achtergrond stelde de gyn voor om eerst te testen waarom het niet lukt. Bij mijn man was het probleem dat hij te trage zwemmers had en ik had geen eisprong, ik heb een echo moeten doen om te kijken of mijn eileiders goed open zijn en dat was gelukkig in orde. na verschijdene bloedonderzoeken stelde de gyn voor om inseminatie te doen. vrijdag moeten we op gesprek bij de consulent en dan kan ik beginnen met de hormonenkuur.
Herkent iemand zich in mijn verhaal?
ik moet die hormonen innemen de derde en zevende dag van mijn menstruatie, krijg ik drek daarna de spuit, zou ik daarna drek kunnen beginnen met inseminatie of moet ik wachten?

groetjes

olivia79
Berichten: 265
Lid geworden op: 17 mei 2013, 14:18

Bericht door olivia79 » 18 mei 2013, 13:18

Lissa86 schreef:ik ga ondertussen al 2 jaar naar Hasselt bij dr.W.
En niks dan lof over hen, ook als je belt met twijfels of vragen word je altijd vriendelijk te woord gestaan.

Hoi Lissa86,

Ik lees dat je ook naar hasselt gaat en waarschinlijk bij Wisanto! Ik ga nu ook bij hem langs,en is inderdaad heel goed in hetgeen dat hij doet,en de assistenten zijn altijd vriendelijk,dat geeft je meer moed om alles goed voorbij te lopen! In welke fase ben je nu als ik vragen mag?Ik was eind april begonen en moest met Suprefact voor ivf+icsi beginnen,helaas na drie wekken moest ik stoppen,het deed zijn werk niet goed(wat de stimulatie betreeft),in junie volgende menstruatie zou ik van Wisanto andere medicatie moeten innemen! Ben beniuewd over het verloop! veel succes voor jou!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten