Advies van dokter

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
danseresje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 november 2012, 11:43

Advies van dokter

Bericht door danseresje » 28 november 2012, 12:00

De meest ergerlijke uitspraak die bij mij maar door m'n hoofd blijft spoken was die van onze eerste fertiliteitsdokter: 'ja mevrouw mocht ik in u plaats zijn, kzou ook in een hoekske zitten blijten'. Dit heeft hij echt gezegd en ik was compleet van de kaart.
Het was namelijk in de eerste onderzoeksfase toen ons probleem nog niet echt duidelijk was (POF). Probeer dan maar eens je hoop hoog te houden!
Ook op onze eerste afspraak 2 weken voor ons huwelijk zei hij(en daar konden we toen nog beetje mee lachen omdat de ernst van de zaak nog niet duidelijk was):'zou je niet beter met nen andere trouwen??? Haha heel grappig meneer doktoor. Twas ineens nie meer zo grappig toen ik dit vertelde met enkele van je collega's erbij.
Sorry dit ligt al een jaar op mijn maag en moest het toch even kwijt. Ondertussen zijn we bij een veel betere dokter die ons niet opgeeft en ons meteen een geschikte behandeling heeft voorgesteld. Na 1 mislukte terugplaatsing en 3x geen bevruchting is het nog steeds niet gelukt, maar we blijven hopen.

Johanne
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 oktober 2012, 12:43

Bericht door Johanne » 28 november 2012, 12:14

Oh my god!! Zo erg!! Dat zeg je nu toch niet?
Goed van jullie dat jullie naar een andere dokter zijn gegaan. Wat voor boer is me dat seg?
Vroeg of laat hebben we allemaal zo een klein boeleke in ons armen. kduim mee voor jou :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten