terugplaatsing spontane cyclus/pick up/frustraties

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
lientjesnif
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 januari 2013, 19:01

terugplaatsing spontane cyclus/pick up/frustraties

Bericht door lientjesnif » 25 januari 2013, 19:21

Hoi,

net weer slecht nieuws gekregen: niet zwanger!
Nu kan ik het dan ook niet laten om de toekomst weer te zitten uitrekenen... datum volg pick up, terugplaatsing.. indien niet zanger : maand overslaan;.. dus in april terugplaatsing embryo nr 2 (hoop dat ik die zal hebben)...

Ik vroeg me af wanneer je met een spontane cyclus werkt (dus zonder progynova), wanneer je de eerste dag naar het ziekenhuis moet voor bloed/ echo....

Dit omwille van -don't judge me- een reisje waar ik echt wel nood aan heb, maar door ivf (en nog wat andere zaken).. vind ik maar geen geschikte datum!! Dus zit ik nu alles uit te pluizen wanneer het eventueel WEL lukt.

wat ik me ook nog afvroeg, na een punctie, volgt er dan altijd meteen een terugplaatsing (+meer kans op innesteling), of kan je er ook voor kiezen je volgende cyclus af te wachten, en pas dan het eerste embryo'tje terug te plaatsen,
?

weet je , ik heb dikwijls zo veel vragen, en ik heb echt het gevoel soms dat ze je in het ziekenhuis niet kunnen of willen te woord staan.. als je dan eens vijf vragen in een mail naar hun stelt, voel ik mij meteen 'een zaag', terwijl dat een open en duidelijke communicatie toch zou moeten kunnen? die verpleegsters en gynaecologen doen hun uiterste best voor de behandelingen wellicht, maar ik heb toch soms de indruk dat het voor hun dagelijkse kost is en niet beseffen hoe zwaar dit is voor ons en dat wij zo veel mogelijk info willen ontvangen zonder er altijd zelf achter te moeten vragen!!!
Zijn er nog mensen die dit zo ervaren? en die de drang hebben constant hun volgende behandeling uit te pluizen op de kalender (want hé, buiten ivf hebben we ook nog een leven hé, waarmee ik bedoel dat we toch ook graag plannen kunnen maken)

groetjes, en bedankt voor de reacties alvast

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten