Dringend pregnyl-vraagje

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Dringend pregnyl-vraagje

Bericht door Noraatje » 31 maart 2013, 11:31

Hallo iedereen,
(en zalig Pasen!)

Wellicht is dit niet de juiste plaats voor deze vraag, maar ik heb een dringende vraag.

Vrijdagmiddag om 14u heb ik een pregnylspuit gekregen. Zoals de dokter had gezegd, hebben we ons huiswerk gemaakt. Vannacht zou mijn eisprong geweest moeten zijn.

Maar nu ben ik vanmorgen opgestaan met een erg opgezette buik en buikpijn. Zijn dit normaal geen symptomen die je krijgt VOOR je eisprong??
Of moeten we straks nog maar eens ons best doen, ervan uitgaande dat de eisprong nog moet komen?

Kan iemand me helpen aub?

Ik vroeg me ook af of - als er meerdere eitjes klaarzaten - je verschillende eisprongen kan hebben...

En nog een laatste vraag is of pregnyl invloed heeft op je eigen, spontane eisprong (die volgens mij vrijdag of zaterdag moest zijn)...

Hopelijk kan iemand me een beetje helpen?

Alvast bedankt en succes allemaal!
groetjes
x

Kusje
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 september 2011, 20:51

Bericht door Kusje » 31 maart 2013, 18:39

Ik heb zelf geen buikpijn als symptoom, maar ik zie het wel altijd aan de afscheiding. En daarover kan ik alleszins zeggen dat ik dit merk soms voor en soms na de eisprong. Dat is in het verleden bevestigd door ovulatietesten en echo's, dus mss is het hetzelfde met buikpijn. Soms ervoor, soms erna? Ik ben geen dokter, dus kan je enkel deze ervaring meedelen :)

En pregnyl heeft idd een invloed op je normale tijdstip van eisprong. De reden dat ze dit bij IUI bv zetten is da ze dan weten wanneer je moet langskomen, anders blijft dat moment gissen.

Hoe het zit met meerdere eitjes weet ik niet.

Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Bericht door Noraatje » 1 april 2013, 9:18

Bedankt, Kusje!

We hebben voor de zekerheid gisterenavond ook nog eens ons best gedaan ;-)

groetjes x

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 1 april 2013, 9:22

Hey,
De pregnyl kan er wel voor zorgen dat je een overstimulatie hebt. Mss toch maar eens bellen naar de gyn en eventueel extra bloedtest laten doen...

Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Bericht door Noraatje » 1 april 2013, 11:07

Probleem is dat we vannacht op reis vertrekken... Maar de buikpijn is al wat beter. Het is nu zo'n zeurderig, trekkerig gevoel, maar zou dat niet gewoon een bijwerking van de pregnyl zijn? (leve de hormonen *zuchtje*)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten