Gebruik fraxiparine-spuitjes???

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Dxxx
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2013, 23:31

Gebruik fraxiparine-spuitjes???

Bericht door Dxxx » 20 mei 2013, 23:23

Dag allemaal,

Even kort schetsen: ik zit intussen aan mijn 5de miskraam. We hebben heel wat onderzoeken laten doen en er is gebleken dat een van mijn stollingseiwitten niet werkt zoals het zou moeten.
De gyn zei dat vanaf het moment ik nu overtijd ben, ik onmiddellijk en dagelijks moet starten met de Fraxiparine spuitjes en aspirine, wat beiden bloedverdunnend werkt.

Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik las al op vele websites dat er vrouwen waren die dit moesten gebruiken omdat ze tromboses en of embolie hadden gehad... Maar dat heb ik helemaal niet. Ik las ook dat vele vrouwen na 9 maanden dat product te spuiten dan pas last kregen van tromboses en of embolie. Ik ben hier wel een beetje bang van :O
Ik zou niet mijn leven lang aan de bloedverdunners willen hangen terwijl dat nooit een probleem was.

Kan toch allemaal niet gezond zijn he zeg...

Hopelijk komen er wat reacties...

PS: ik ken via via een 18-jarige "snottebel" die nu zwanger is van haar 2de accidentje bij een 2de vader... Grrrrrrrrrr, hier word ik zoooooo kwaad van! :shock:

dauwdropje
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 5 oktober 2011, 23:47

Bericht door dauwdropje » 21 mei 2013, 20:50

idd fraxiparine en aspirine werken als ontstolling, en als de problemen op uw miskramen idd de stollingsfactor is die blijkt wat de ontbreken kan dit wel helpen!
héél véél succes gewenst, en probeer wat vertrouwen te hebben in uw dokter! xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten