Waar nu naartoe?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Emily37
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 augustus 2013, 9:40

Waar nu naartoe?

Bericht door Emily37 » 6 augustus 2013, 11:38

Ik heb mijn verhaal al gedaan ergens anders hier, maar ben even in de war na wat doorgelezen te hebben dus hier weer mijn verhaal.

Na 1,5 jaar proberen en een voorgeschiedenis van vruchtbaarheidsproblemen in de familie heb ik vorige zomer de stap gezet naar het UZ Leuven. Ik weet nog steeds niet waarom ik die keuze heb gemaakt want het is heel ver voor ons. Allesinds, na onderzoeken en toch wat problemen eindelijk gestart met een eerste poging. Hierbij 1 verse terugplaatsing en 2 ingevroren embryos, die allebei de ontdooiing niet hebben overleefd. Hoewel onze arts verzekerde dat deze aantallen normaal waren (11 eicellen waarvan 10 rijp, 6 bevrucht waarvan maar 3 eigenlijk goed), heb ik toch nog steeds wat vragen hierbij. Daarenboven liep de communicatie op een gegeven moment echt helemaal spaak in Leuven. Dit samen met de afstand maakt dat ik toch wel liever ergens anders naartoe wil.

Ik heb mijn echo's en bloedafnames in Aalst laten doorgaan omdat dit dicht bij huis was. Dus nu dacht ik naar daar over te stappen. Maar Aalst werkt samen met Jan Palfijn en daar is toch niet iedereen daar positief over hier op het forum. Bovendien had de arts in Aalst me gezegd te bellen op de eerste dag van mijn regels en te starten met de pil. Geen probleem, dit was hetzelfde in Leuven. Maar ze heeft niet eens mijn dossier opgevraagd of verdere info gevraagd, ik moet stoppen met de pil en pas daarna al meteen voor een eerste echo. Dit lijkt me echt niet helemaal logisch, of ben ik nu mis?

Ik heb echt geen zin op deze manier alweer een goedgekeurde poging kwijt te spelen, uiteindelijk heb je maar 6 kansen. Ik overweeg nu sterk meteen over te gaan naar Jette, ook al moet ik dan even langer wachten.

Ik heb het emotioneel ook heel moeilijk, lig compleet in de knoop met mezelf. Wil ik dit wel genoeg? Want ze zeggen dat het tussen de oren zit. Verdien ik wel een kind? Waarschijnlijk heeft iedereen het hier wel heel moeilijk, zowel mentaal als fysiek. Alle respect voor mensen die hier al lang mee bezig zijn hoor!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten