Bang afwachten

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Boke
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 september 2013, 21:43

Bang afwachten

Bericht door Boke » 25 september 2013, 21:52

Hallo iedereen,

Ik ben net begonnen met een procedure om alleenstaande mama te worden.
't Is te zeggen, ik heb altijd graag een kindje gewild (al van toen ik een klein meisje was), maar sinds mijn 30ste is mijn biologische klok echt aan het tikken geslagen.
Maar ik wilde graag eerst mijn huisje bouwen vooraleer ik aan een kindje wilde beginnen. En dat heb ik ook gedaan. M.a.g: dat ik nu bijna 37 ben en ik het nu toch wel tijd vind om aan een kindje te beginnen. Maar nog steeds heb ik de ware niet gevonden en daarom heb ik beslist om alleenstaande mama te worden.
Ik ben reeds op intake gesprek geweest bij de dokter en eind juli ben ik bij de psycholoog op gesprek geweest. En vandaag kreeg ik telefoon, dat mijn dossier vorige vrijdag op de staf werd besproken en dat ze mij graag wil terugzien voor een 2de gesprek.
Nu maak ik me wel een beetje zorgen, omdat ik denk dat dat niet zo positief is. Wat moet ik daar nu van denken van een 2de gesprek?
Betekent dat dat ik nooit mama zal mogen worden of hoeft dat niet noodzakelijk negatief te zijn?
:cry:

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 25 september 2013, 22:14

Dag Boke,

Ik kan je niet helpen, maar er is hier een subforum voor BAMs. Misschien moet je het daar eens vragen?

http://www.deverdwaaldeooievaar.be/foru ... php?t=3819

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten