42 & ECD

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

42 & ECD

Bericht door Woodstockske » 5 januari 2014, 17:05

Hallo iedereen,

mijn man & ik hebben vorig jaar 2 ivf pogingen ondergaan maar die waren helaas negatief.
Ondanks de hoge dosis menopur (4 amp. / dag) had dit geen effect op mij. Had maar 1 eicel & die was dan nog van mezelf denk ik (zonder de menopur toediening)
Wij waren in behandeling bij dr. Valkenburg in Hove die samenwerkte met Life Leuven maar dit kontakt liep al van in het begin heel stroef, eigenlijk slecht. Mijn man & ik hebben alle tests ondergaan & hieruit is gebleken dat ikin vervroegde menopauze zit (ben er ondertss 42)
Het was moeilijk om te verteren maar men zijn dat de enigste kans om zwanger te worden, eiceldonatie was. Ondertss hebben we een donor gevonden, zijn we overgestapt van Life Leuven naar het UZ Leuven, hebben we onze 1ste tp gehad, die helaas negatief is uitgedraaid maar we hebben nog 4 vergoede pogingen door het ziekenfonds te goed & 11 embryo's ingevrozen.
Ondertss zijn we opnieuw begonnen, ben ik vorige week de pil opnieuw beginnen nemen & starten we nu donderdag 9/1 met de gonapeptyl spuitjes voor hopelijk binnen 2 a 3 weken onze 2de tp te kunnen ondergaan met hopelijk een positief resultaat.
Is er mss nog iemand die in het UZ Leuven in behandeling is & heeft er iemand tips vr mij voor de innesteling te bevorderen etc.?
Groetjes,
N.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten