Zwanger of niet?

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
hay-per
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 februari 2014, 22:04

Zwanger of niet?

Bericht door hay-per » 5 februari 2014, 22:34

Omdat ik nieuw ben op dit forum is het misschien handig om eerst wat over mijzelf te vertellen. Momenteel ben ik 23 jaar oud en zo'n 3 jaar bezig om een kleintje met mijn man te krijgen. Helaas gaat dit allemaal niet zo makkelijk...
Mijn man heeft vermindering van zaadcellen en mijn lichaam mag het doen met 'endometriose'. Geen geweldige combinaties.
Uiteindelijk hebben wij in november onze eerste ICSI behandeling gehad.
16 eicellen waarvan maar 4 bevrucht.. Waarvan 2 zijn gaan delen.. 1 daarvan was maar sterk genoeg om teruggeplaatst te worden en helaas is deze niet blijven plakken. :(
December en januari een normale cyclus gehad.. Net als 'altijd' nooit meer dan 30 dagen.
Maar nu opeens ben ik een week OVERTIJD... Al meerdere zwangerschaps testen gedaan maar deze blijven negatief. Vandaag contact op genomen met mijn gynaecoloog.. Morgen naar het ziekenhuis voor een bloed test.. Mijn hart zit momenteel in mijn keel. Ik ben zo bang voor de uitslag. Bang dat de 'hoop' die ik nu voel na de uitslag in 1 klap weg is.
:( toch hoop ik dat iemand zich in mijn verhaal herkend. Al kan ik er maar met iemand over praten. Ik voel me zo eenzaam.

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 6 februari 2014, 10:04

Hoi Hay-per,

eerst en vooral welkom hier op het forum.
Je zal hier zeker de nodige steun en mensen om mee te praten vinden.

Ik denk dat er hier heel wat mensen zijn die last hebben van enerzijds hoop hebben en anderzijds zo bang zijn om weer teleurgesteld te worden. Het is een heel dubbel gevoel. Een hulpmiddel kan zijn om het allemaal zo rationeel en realistisch mogelijk te benaderen en nog niet te veel beginnen wegdromen over het mogelijke positieve/negatieve resultaat. Daarnaast is hoop ook een goed iets, het toont aan dat je er nog in gelooft en er de moed in houdt.

in ieder geval een dikke knuffel en ik duim voor het resultaat

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten