.

Algemeen Discussieforum
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 16 maart 2014, 8:42

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:47, 1 keer totaal gewijzigd.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 17 maart 2014, 8:24

vandaag nog steeds wisselende testen, op de ene een licht streepje, de andere is zo wit als iets. seffes bloed laten trekken bij huisarts, dan ben ik tenminste van de onzekerheid af. duimen jullie mee? ik duim alvast mee met iedereen die hier zit te wachten, op een tp,pu,... eender wat.want het kan toch zo zenuwslopend zijn...

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 17 maart 2014, 8:29

Hoi Maeske,

ik denk aan je! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt van de huisarts, want die onzekerheid is zo slopend, he...

Heel veel moed!

Liefs,
Aria

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 17 maart 2014, 10:31

bedankt aria, vertrek nu naar de huisarts... weet met mezelf geen blijf van de zenuwen. zou het dan eindelijk toch eens gelukt zijn? groetjes

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 17 maart 2014, 19:30

bloedafname was negatief, snap er niks meer van, was er zo zeker van dat het gelukt was, had deze middag nog een positieve predictor in mijn handen... dat zijn tijdens deze cyclus dan 3 vals positieve testen. voel mij zo slecht en ben het allemaal zo beu. waarom is het ons niet gegund? waarom laten die stomme testen ons nog valse hoop geven op de koop toe? is het zo al niet pijnlijk genoeg? sorry voor mijn gezaag, moest het even kwijt... heb zin om in bed te kruipen en er de eerste 5 jaar niet meer uit te komen. was zonet de tafel aan het dekken, moest mij echt inhouden om het servies niet tegen de grond te smijten, zo kwaad en ontgoocheld ben ik. ik zit met zoveel vragen en ben zo kwaad op mijn lichaam omdat het maar niet zwanger wil worden... weet het even allemaal niet meer...

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 18 maart 2014, 9:39

Oh, neen, Maeske, dat is echt heel teleurstellend...

Ik hoop dat je je vandaag toch al 'n klein beetje beter voelt. Alvast een hele dikke knuffel!

Elmi
Berichten: 60
Lid geworden op: 2 oktober 2013, 21:19

Bericht door Elmi » 18 maart 2014, 9:47

Oei Maeske,
Dat zijn natuurlijke vreselijke drama's.. Sowieso het maar niet zwanger worden, en daarbovenop drie valse testen??? Je weet waarschijnlijk al langer als vandaag dat Moeder Natuur niet eerlijk is, en wreed bovendien ook..
Even goed balen, uithuilen, kwaad zijn op alles en iedereen, en dan na een dag of twee het terug proberen los te laten.. Of langer..
Geef de moed niet op,
Ik wens je veel sterkte,
Liefs,
Elmi

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 19 maart 2014, 8:37

de huisarts vond al die positieve testen wel heel vreemd, en wil nu mijn urine eens onderzoeken, hij denkt dat ik misschien teveel eiwitten 'uitplas' en dat dit de vals positieve testen zou kunnen verklaren. ik ga het in ieder geval laten doen, want je zet dan al je hoop op die testen, die ook niet gratis zijn, en dan weet je nog niks meer, behalve een boel valse hoop...

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 21 maart 2014, 8:12

@ iedereen, bedankt voor de troostende woorden. Heb alleen iets 'raar' voor. Normaal moest ik gisteren ongesteld worden, maar er is niks gebeurd... Heb ook geen gespannen borsten, krampen, niks. Een zwangerschapstest haalt in mijn geval niks uit, en ik vind het wel heel genant om nu al terug naar de huisarts te bellen of ie nog eens bloed wil nemen. Ik weet ook wel, 1 dagje overtijd is niet veel, maar ik heb het nog nooit voorgehad. Ik kan er mijn klok op gelijk zetten, dat ik op donderdag (om de 5 weken, heb cyclus van 35 dagen) tussen 8 en 9 u ongesteld word (weet dat het onnozel klinkt dat ik dat tot op het uur weet, maar zo is het nu eenmaal). Wat denken jullie? Veel courage voor iedereen en ik blijf ook duimen voor iedereen.

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 21 maart 2014, 9:53

hey schatke is je urine ondertussen al getest..

ik zou nog eens bloed laten nemen..

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 21 maart 2014, 14:18

@vraagtekens : heb gisteren urine-staal binnen gegeven bij huisarts. nog geen resultaat, ook nog steeds niet ongesteld. wel sinds een uur vreselijke steken in mijn buik, niet specifiek op 1 plaats, maar langs beide kanten in onderbuik... ben nu toch eens benieuwd wat dit gaat worden. voor nieuwe bloedafname ga ik sowieso toch wachten tot maandag denk ik. 1 dag overtijd vind ik persoonlijk nogal magertjes om de tweede keer op 1 week bloed te laten nemen. ga nu wel iets nemen tegen de krampen, want dit is echt geen hele dag meer te houden... hopelijk is het dit keer eens positief, maar met die krampen vrees ik er al voor... we wachten af en ik hou jullie op de hoogte. thx voor alle lieve reacties

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 21 maart 2014, 17:49

huisarts heeft gebeld, urine was volledig normaal, dus geen teveel aan eiwitten dat wordt uitgeplast en dus de positieve zwangerschapstesten zou kunnen verklaren. Ze zei ook dat 1 dag overtijd nog heel pril is om alweer bloed te nemen, ze raadde aan om tot maandag af te wachten. Krampen zijn een heel pak beter met pijnstiller.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 22 maart 2014, 10:04

ondertussen twee dagen overtijd, mijn ventje begint al te hopen, ik hou mezelf voor dat ik nog niet mag hopen, maar doe stiekem net hetzelfde, maar ben zo bang dat het toch weer op niks uitdraait. maar anderzijds, maandstonden die plots niet meer doorkomen, dit moet toch een of andere oorzaak hebben... als ze er nu toch nog doorkomen, dan ben ik mijn regelmatige cyclus ook nog kwijt, dan zijn we nog verder van huis... ik loop de muren op. als je dan begint te googelen, dan lees je dat vooral stress een factor kan zijn waardoor je overtijd gaat, maar ben eigenlijk constant een opgejaagd persoon die zich gemakkelijk druk maaakt, en dit was afgelopen maand niet anders, niet meer maar ook niet minder, dus het zou mij toch verbazen als dit de oorzaak zou zijn. duimen jullie toch mee voor een piepklein beetje geluk? enerzijds zou ik zo graag hopen, maar ben ook zo bang om te hopen... gelukkig kan ik hier op het forum er alles eens uitgooien en ben altijd zo blij dat er weer iemand zwanger is, ongeacht welke behandeling. volg het allemaal, ook al reageer ik zelden... grts maeske

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 22 maart 2014, 12:20

Wat een zenuwslopende dagen, Maeske... Ik hoop stiekem met je mee! Alvast een dikke knuffel!

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 22 maart 2014, 13:17

ik kon me daarnet echt niet meer houden en ben een digitale clearblue gaan kopen om eindelijk het woordje 'zwanger' of 'niet zwanger' te zien verschijnen. ik had de test nauwkeurig uitgevoerd zoals in de gebruiksaanwijzing stond (had deze test nog nooit geprobeerd), weet je wat er nu opkwam? een symbooltje dat ik de test niet goed had uitgevoerd en dat ik opnieuw moest proberen met een nieuwe test. ik kon hem wel opeten van frustratie.weer 15 euro in het water gegooid. ondertussen minder krampen, met momenten heel gespannen borsten en een uur later helemaal geen gespannen borsten meer. ik herken mijn eigen lijf niet meer en ben nu uiteindelijk beginnen testen met kruidvat-testjes (2voor5 euro). hier zie ik een HEEL LICHT streepje, maar niet roze, dus ik vermoed een indroogstreepje... hadden we maar een luikje in onze buik zodat we eens vanbinnen konden kijken (zucht) thx voor de reacties, doet me echt deugd en de tijd vergaat ermeee he :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten