.

Algemeen Discussieforum
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 23 maart 2014, 21:29

nog steeds geen duiveltjes te bespeuren, wel nogal wat witverlies...zou dit een goed of slecht teken zijn denken jullie? iemand hier ervaring mee? morgen bloed- en urinetest bij huisarts. duimen jullie mee? zal alle duimpjes nodig hebben.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 24 maart 2014, 6:33

lees al een tijdje mee met je,
hopelijk heb je straks een goede bloedafname en urine test

veel succes.

duim,duim,duim.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 24 maart 2014, 7:41

hier ondertussen al zenuwachtig voor bloedafname, want de kruidvat-testjes blijven wit :-( van wat kan een mens nu 4 dagen overtijd zijn behalve een zwangerschap? ik begrijp er niks meer van...

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 24 maart 2014, 21:42

Bloedonderzoek was negatief, net als urine-onderzoek. Zit gans in de put. Nog steeds geen regels, maar in het bloed zagen ze wel dat mijn eisprong al geweest was :-(

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 26 maart 2014, 8:48

heb gisteren nog telefoon gekregen van huisarts, ze hadden de andere hormonen (progesteron enz.) ook eens nagekeken en hieruit bleek dat ik 'misschien' nog aan het eind van mijn eisprong zat. Met 'misschien' ben je natuurlijk niet veel he, hoe betrouwbaar is dat? Heb dan maar mijn gynaecologe gecontacteerd met de vraag of zij een echo of iets dergelijks nodig vond, zij raadde me aan om te wachten tot na het weekend, en als ik dan nog niet ongesteld ben, om dan de bloed-en urinetest te laten herhalen bij huisarts. Maar ivm die 'eisprong' waar de huisarts het over had, ik gebruik ovulatietesten, en volgens die testen heb ik mijn eisprong gehad op dag 21-22 van mijn cyclus, terwijl ik nu al op dag 41 zit. Heeft er iemand van jullie ook al eens twee eisprongen gehad in 1 cyclus want dat is nu toch iets waar ik nog nooit van gehoord had... Ondertussen blijf ik iedere morgen een zwangerschapstestje doen, telkens negatief helaas. Zijn er hier nog vrouwen die pas na een hele periode overtijd te zijn toch nog positief getest hebben? ik ben stilaan de wanhoop nabij, weet niet meer wat ik moet hopen of denken. loop de muren op van de stress... verder wens ik iedereen hier veel sterkte, moed en al wat jullie maar wensen. iedere keer als hier iemand weer zwanger raakt, geeft me dat toch een beetje moed. groetjes

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 26 maart 2014, 15:20

Dikke knuffel, Maeske. Echt niet fijn! Probeer gewoon rustig af te wachten en neem elke dag zoals ie komt, eh.

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 28 maart 2014, 8:45

hey iedereen, ondertussen 8 dagen overtijd. wel regelmatig wat gespannen borsten, en met momenten lijkt het wel alsof mijn baarmoeder even 'samentrekt', net als tijdens mijn maandstonden. ik weet echt niet meer wat te denken. heb contact gehad met gyneco, en ze zegt van maandag nog eens bloed te laten nemen als ik tegen dan nog niet ongesteld ben. nu ben ik natuurlijk (dom als ik ben) op google beginnen zoeken, en je komt toch wel wat verhalen tegen van vrouwen die pas na twee weken overtijd te zijn een positieve bloedtest hadden. wat denken jullie? mag ik hier nog op hopen? of kan ik me beter voorbereiden op het ergste? heeft er hier iemand ook al meegemaakt dat ze overtijd was, bloedtest negatief, en pas na een dag of 10-14 een pos bloedtest of urinetest kreeg? de kruidvat-testjes vliegen er hier nogal door, maar er staat wel telkens een tweede streepje, maar niks roze... graag jullie opinies want ik word stapelgek :shock:

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 30 maart 2014, 8:38

Kruidvat-testjes blijven wit, ben nu tien dagen overtijd. Kan het nog dat ik toch zwanger ben? Ben de moed al helemaal kwijt, een verhaal van iemand in mijn situatie dat goed is afgelopen zou me terug een beetje hoop geven... Morgen terug bloedafname, maar als testjes nu nog steeds wit zijn, zal er uit het bloed ook wel niks komen. Wat denken jullie? :roll:

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 30 maart 2014, 8:38

Kruidvat-testjes blijven wit, ben nu tien dagen overtijd. Kan het nog dat ik toch zwanger ben? Ben de moed al helemaal kwijt, een verhaal van iemand in mijn situatie dat goed is afgelopen zou me terug een beetje hoop geven... Morgen terug bloedafname, maar als testjes nu nog steeds wit zijn, zal er uit het bloed ook wel niks komen. Wat denken jullie? :roll:

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 30 maart 2014, 20:19

Hoi Maeske,

ik zou jezelf écht niet te veel valse hoop geven...

Probeer gewoon rustig af te wachten en neutraal te blijven, zodat de teleurstelling niet te groot is als het weer negatief blijkt te zijn. Als de zwangerschapstestjes negatief blijven, zou ik er inderdaad vanuit gaan dat het negatief is en jezelf niet gek maken...

Veel moed, meid!

Liefs,
Aria

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 30 maart 2014, 22:13

@ aria, ik weet het... Maar ook al probeer ik niet te hopen, het is sterker dan mezelf :( En waarom blijven mijn regels toch zolang weg? Alsof het hele parcours nog niet zwaar genoeg is, vindt moeder natuur het dan nog nodig om me voor de gek te houden door me zolang overtijd te laten gaan...weet echt niet hoelang ik dit nog volhou, iedere keer weer die hoop, teleurstelling, boosheid omdat het niet gelukt is, en overal zie je zwangerschapsaankondigingen, dat telkens als een mes door mijn hart gaat, want wat als onze beurt nooit komt en we met lege handen achterblijven ? Ik heb zoveel verdriet in me en ik ga er gewoon aan kapot. Morgenvroeg nieuwe bloedafname, maar ken het resultaat al, maar de gyneco wou nog een extra bloedafname. Sorry voor mijn geklaag en bedankt om te luisteren (of lezen in dit geval ) grijs

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 31 maart 2014, 20:50

Bloedafname was negatief elf dagen na nod. Zie het niet meer zitten. Voor de bloedafname voelde ik me zelfs misselijk, stel je voor, voel me zo een mislukkeling.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 1 april 2014, 9:00

maeske wat jammer voor jou.
ik weet dat het niet gemakkelijk is tot zelfs onmogelijk maar mss moet je hoofd loslaten dat je zou zwanger zijn en volgt de rest van je lichaam wel en kan je aan een nieuwe cyclus beginnen.
het gebeurd dat mensen denken dat ze zwanger zijn en dan voelt hun lichaam ook zo.

dikke knuf

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 1 april 2014, 19:57

Het spijt me, Maeske...

Even een dagje het hoofd laten hangen en dan ga je er morgen weer tegenaan!

Dikke knuffel!

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 2 april 2014, 6:58

bedankt voor jullie lieve woorden, maar er is beslist dat we ermee stoppen. de hoop is ondertussen allang overgegaan in wanhoop, ben er doodongelukkig door en voel me moederziel alleen. heb er nood aan om heel het kind-hoofdstuk af te sluiten, hoewel het altijd pijn zal blijven doen als ik geboortekaartjes, aankondigingen of foto's van echo's op facebook zie. maar daar zal ik mee moeten leren leven. maar de rest van mijn leven blijven hopen op iets wat niet komt zou zo zwaar wegen dat ik ondertussen aan mijn leven ook niks heb... verder wens ik iedereen hier heel veel succes en hoop ik voor iedereen dat het kleine wondertje vlug in jullie armen ligt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten