EXTREME WINDERIGHEID

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Jozef
Berichten: 1
Lid geworden op: 1 april 2014, 18:16

EXTREME WINDERIGHEID

Bericht door Jozef » 1 april 2014, 18:29

Een groot deel van mijn leven (ben 61) heb ik reeds last van winderigheid. De laatste 7 à 8 jaar van extreme winderigheid en da is absoluut niet meer aangenaam, niet voor mijn echtgenote (die daarover niet eens klaagt) maar vooral ook voor mezelf en mijn zelfrespect. Als is schrijf extreem, dan wil dat in de praktijk zeggen dat ik (vooral liggende) om de 5 à 10 minuten winden laat en geen kleintjes ! Ik kruip in bed en lap ! Heel sexy is dat uiteraard niet, dat zal u wel begrijpen hoop ik. Lang heb ik gedacht dat het aan mijn levensstijl lag. Redelijk Bourgondisch leven, dagelijks wijn, al eens een pintje, redelijk veel op restaurant, teveel eten en liefst nogal goed gelardeerd, enz. Maar nu had ik recent waarschijnlijk een voedselvergiftiging opgedaan, waardoor ik enorme diarree had. Het spoot er bij wijze van spreken uit. Ik heb dan ook enkele dagen bijna uitsluitend op het toilet vertoefd, maar vooral .... ik kon quasi niks binnenkrijgen omdat ik me zo ziek voelde. En ondanks een lege maag en lege darmen heb ik toch nog last van extreme winderigheid. Heb er verschillende keren een dokter voor geraadpleegd en het enige wat zou schijnen te helpen is een pilletje nemen vóór je wat dan ook eet !! Dat is ten eerste niet erg praktisch, maar op restaurant bv erg gênant. Is er werkelijk geen andere oplossing, want dit beïnvloed de kwaliteit van mijn leven op een dermate negatieve manier dat ik er mij absoluut niet meer goed bij voel ! Graag een extreme oplossing voor dit extreem probleem.

DVO Marijke
DVO Moderator
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 augustus 2013, 10:10

Bericht door DVO Marijke » 2 april 2014, 13:29

Dag Jozef,

Je bent op het verkeerde forum beland. Wij kunnen je niet helpen met je probleem. Je kan beter op zoek gaan naar een forum dat meer aansluit bij jouw klachten.

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 2 april 2014, 13:29

Is dit een grap? :lol:

Slotje zeker? :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten