Bij welk topic kan ik aansluiten? PCO en drilling

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
FantaCola
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 april 2014, 15:18

Bij welk topic kan ik aansluiten? PCO en drilling

Bericht door FantaCola » 23 april 2014, 15:51

Hoi beste lotgenoten,

Ik ben nieuw hier!

Kort ons verhaal: augustus 2014 gestopt met de pil vlak voor de trouw; zeeeeeer lange cycli; tot 100 dagen.
In december diagnose PCO. Dan paar keer Clomid geprobeerd: weinig tot geen respons (of groei) alleen maar emotionele bijwerkingen (bleiten bleiten bleiten :( ). Dan vorige maand ovariele drilling gehad, en nu na een positieve ovulatietest op 12/4 aan het afwachten op mijn NOD.

Ik wil in die tijd graag praten met mede 'pobeerders' en eventueel succesverhalen van voorgangsters horen.
Vandaar mijn vraag: in welk topic sluit ik best aan?

Grtjs

Me!

cma
Berichten: 40
Lid geworden op: 8 juli 2013, 15:00

Bericht door cma » 23 april 2014, 16:39

Hallo FantaCola,

Ik denk dat je augustus 2013 bedoelt ipv augustus 2014! :) Anders voorspel je nu al je eigen fertiliteitsproblemen... :?
Er is een topic onder 'aandoeningen' over PCO, daar is al heel wat info te vinden.
Er is niet echt een 'clubje' denk ik rond mensen die bezig zijn met ovulatie-inductie (Stimulatie van eisprong en daarna zelf klussen), maar misschien vind je wel iets/iemand onder 'andere' bij behandelingen? Moest je starten met inseminatie (IUI), daar is wel een clubje voor (ik 'zit' momenteel in dat stadium! ;) ).
Veel succes en hopelijk moet je hier niet te lang rondhangen! :)

Ps: ik moest ook altijd heel erg huilen van Clomid, en agressief... :( mijn arme liefje :)

FantaCola
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 april 2014, 15:18

Bericht door FantaCola » 23 april 2014, 16:43

oeioei, zo dom...
Natuurlijk bedoel ik 2013 :-)
Ik zal eens piep zeggen op het IUI topic, dan kan ik daar mss ook meevolgen; en wie weet: kom ik zelf in die fase terecht na enkele maanden na deze drilling...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten