.

Algemeen Discussieforum
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Bericht door maeske » 25 april 2014, 16:10

@vraagtekens : ik dacht ook dat ze vandaag niet meer zoveel zou kunnen vertellen als vorige keer, nu had ze toch gisteren wel een echo gehad zeker... Ik dacht dat ik dood ging vallen ter plekke. En maar zagen dat ze ocharme al drie kilo bij was !!!!! Toen ze dan nog vroeg of ze de echo moest laten zien, heb ik gevraagd om af te rekenen, waarop ze wel raar keek :D tijdens de behandeling vroeg ze me of ik vond dat ze al verdikt was, en ik kon het niet laten om te zeggen dat ze een dik achterste gekregen had, het is niet mooi van mij maar het deed ZOVEEL deugd om haar raar gezicht toen te zien 8) Heb toen afgerekend en mij zien ze daar niet meer terug. Sinds we zelf aan het proberen zijn, vraag ik ook aan niemand of ze al aan kindjes denken, nu weet ik hoe kwetsend die vraag kan zijn. Bedankt voor jullie aanmoedigingen allemaal en ik duim voor iedereen hier!

Pimpajoentje
Berichten: 175
Lid geworden op: 24 januari 2013, 13:51

Bericht door Pimpajoentje » 25 april 2014, 17:07

Geweldig Maeske, goed gedaan! Tsss ik snap echt niet dat een kine zo onprofessioneel kan zijn. Die doet net of ze is jouw beste vriendin! Gelukkig ben je er vanaf, hopelijk is de andere kine wel een succes.
Lieve groetjes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten