Spermadonor voor je kinderwens

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
DonorB
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 april 2022, 21:07

Spermadonor voor je kinderwens

Bericht door DonorB » 13 april 2022, 21:24

Beste ouder(s) met een kinderwens,

Zorgzaam/ behulpzaam zijn is altijd al een eigenschap van mij geweest, daarom bied ik mij aan als zaaddonor. Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Bart, 25 jaar oud, 1.93m lang, blank en ik heb bruin haar met blauwe ogen. Ik heb een rustig karakter en ik houd van nieuwe ervaringen opdoen. Ik ben sportief gebouwd en heb altijd gezond geleefd. Ik heb geen bekende ziektes in mijn familie.

Ik wil graag contact om erover te praten of ik de juiste persoon ben die je/jullie kan helpen met de kinderwens. Het is mijn doel om te helpen ik heb verder niet de behoefte om een betrokken rol te hebben.

Mim1589
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 mei 2022, 16:57

Re: Spermadonor voor je kinderwens

Bericht door Mim1589 » 2 mei 2022, 17:00

Goedemiddag, ben je nog steeds beschikbaar als donor? Zou graag met je in contact willen komen.

Dchristiaan
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 december 2020, 11:39

Re: Spermadonor voor je kinderwens

Bericht door Dchristiaan » 9 mei 2022, 19:40

hey,

Ik heb je een pb gestuurd

mvg

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: Spermadonor voor je kinderwens

Bericht door toekomstigebam » 26 mei 2022, 21:37

DonorB schreef:
13 april 2022, 21:24
Beste ouder(s) met een kinderwens,

Zorgzaam/ behulpzaam zijn is altijd al een eigenschap van mij geweest, daarom bied ik mij aan als zaaddonor. Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Bart, 25 jaar oud, 1.93m lang, blank en ik heb bruin haar met blauwe ogen. Ik heb een rustig karakter en ik houd van nieuwe ervaringen opdoen. Ik ben sportief gebouwd en heb altijd gezond geleefd. Ik heb geen bekende ziektes in mijn familie.

Ik wil graag contact om erover te praten of ik de juiste persoon ben die je/jullie kan helpen met de kinderwens. Het is mijn doel om te helpen ik heb verder niet de behoefte om een betrokken rol te hebben.
Nog beschikbaar?
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Kellytjee
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 augustus 2022, 19:45

Re: Spermadonor voor je kinderwens

Bericht door Kellytjee » 14 augustus 2022, 19:51

Ben je nog beschikbaar?

Peterk
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 februari 2022, 16:21

Re: Spermadonor voor je kinderwens

Bericht door Peterk » 16 augustus 2022, 19:13

Kellytjee schreef:
14 augustus 2022, 19:51
Ben je nog beschikbaar?
Hoi Kelly
Ik ben een gescheiden papa van een dochter genaamd Joyce
En ik wil jouw wel helpen als donor
Heb jij interesse dan hoor ik graag van jou
Mvg Peter
peterkuiperverzet@outlook.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast