Donor Gezocht

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Katrien89
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2023, 9:46

Donor Gezocht

Bericht door Katrien89 » 16 december 2023, 10:56

Hi

Ik ben op zoek naar een betrouwbare donor die mij kan helpen met mijn kinderwens.
Ik heb mijn eigen huisje en ben zelfstandig freelancer in HR. Woonachtig in Kapelle Op Den Bos.
34 jaar normaal gebouwd klein (158cm) bruin haar (blond gekleurd :)) en bruine ogen.

Wie kan mij helpen?

Grtjs
Katrien

Dchristiaan
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 december 2020, 11:39

Re: Donor Gezocht

Bericht door Dchristiaan » 16 december 2023, 13:50

Hey,

Ik heb je een pb gestuurd.

Groetjes

Verwekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 mei 2023, 13:07

Re: Donor Gezocht

Bericht door Verwekker » 17 december 2023, 9:37

Katrien89 schreef:
16 december 2023, 10:56
Hi

Ik ben op zoek naar een betrouwbare donor die mij kan helpen met mijn kinderwens.
Ik heb mijn eigen huisje en ben zelfstandig freelancer in HR. Woonachtig in Kapelle Op Den Bos.
34 jaar normaal gebouwd klein (158cm) bruin haar (blond gekleurd :)) en bruine ogen.

Wie kan mij helpen?

Grtjs
Katrien

Dag Katrien, misschien kan ik je helpen? Mail me op maskedparty@outlook.be

Peterk
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 februari 2022, 16:21

Re: Donor Gezocht

Bericht door Peterk » 18 december 2023, 20:59

Hoi Katrien
Mijn naam is Peter Kuiper en ik ben bereid om jou te helpen. Kan een recente Soa en hiv test overleggen en ben bereid om een donorcontract te ondertekenen. Ik ben 1,90m groot blauwe ogen en bruin haar verder rook en drink ik niet. Ben sportief en op korte termijn beschikbaar
Ik hoor graag van jou.
peterkuiperverzet@outlook.com

Peterk
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 februari 2022, 16:21

Re: Donor Gezocht

Bericht door Peterk » 29 december 2023, 13:42

Heb jouw mailtje gelezen en beantwoord
Mvg Peter

Tippy
Berichten: 5
Lid geworden op: 7 november 2023, 0:44

Re: Donor Gezocht

Bericht door Tippy » 4 februari 2024, 3:26

Hoi Katrien , ik ben Tim vader van 3 eigen leuke kids wil nog iemand gelukkig maken.
Ben uit Wilrijk groetjes
vlaming21@hotmail.com

Jerry47
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 februari 2024, 11:49

Re: Donor Gezocht

Bericht door Jerry47 » 4 februari 2024, 15:30

Hoi ik Jerry47 zie mijn aanbod op deze site. Kan je helpen, 47 1,95 lang blond/ nu grijs en blauwe ogen.
Hoor je graag,

Gr Jer

Verwekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 mei 2023, 13:07

Re: Donor Gezocht

Bericht door Verwekker » 29 februari 2024, 7:50

Katrien89 schreef:
16 december 2023, 10:56
Hi

Ik ben op zoek naar een betrouwbare donor die mij kan helpen met mijn kinderwens.
Ik heb mijn eigen huisje en ben zelfstandig freelancer in HR. Woonachtig in Kapelle Op Den Bos.
34 jaar normaal gebouwd klein (158cm) bruin haar (blond gekleurd :)) en bruine ogen.

Wie kan mij helpen?

Grtjs
Katrien
maskedparty@outlook.be

JN77
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 maart 2024, 12:37

Re: Donor Gezocht

Bericht door JN77 » 27 maart 2024, 13:19

Hoi!

Hier een kleine introductie! De afgelopen 4 jaar heb ik een aantal vrouwen mogen helpen met het vervullen van hun kinderwens.

Ik ben al vader van 5 gezonde kinderen (8, 10 en 12 jaar uit mijn huidige relatie en 2 uit een vorige relatie, deze kinderen zijn 19 en 22 jaar). Ik ben nu 14 jaar met mijn huidige relatie waar wij drie kids hebben.

Ik woon in West Friesland, omgeving Hoorn. Kom origineel uit Amsterdam. Reizen vind ik geen probleem. Ik vraag een reiskostenvergoeding/kilometervergoeding.

Ik ben niet gevaccineerd voor het coronavirus!

Zoals gezegd heb ik dus een paar meiden blij mogen maken en sommige hebben zelfs twee kindjes van mij. Alle kindjes zijn gezond. Ook heb ik meiden geholpen via IUI en IVF trajecten. Hier werd mijn zaad op kwaliteit gecontroleerd en was gemiddeld rond de 80% A kwaliteit. Ook ben ik steeds getest op soa's. Mochr je daar een medische grondslag voor hebben om zo'n traject te bewandelen, dan help ik je natuurlijk ook via deze wegen.

Wie ben ik? Ik ben een gezonde Hollandse man van 46 jaar. Ik ben 193 cm, 96 kg, groen/bruine ogen. Ik heb werkzaam als agogisch werker en werk met jongeren die een psychische kwetsbaarheid hebben.

Hobbies zijn oa: muziek spelen in mijn band, koken, tuin, huis en keuken dingen, handig, film gek.

Ik heb geen stereotypen vrouw die ik wil helpen. Het draait bij mij allemaal om die ene klik. Anonieme donaties doe ik niet aan. Het moet goed voelen en elkaar dit willen gunnen staat bij mij voor op. Het kindje heeft het volledige recht te weten waar hij of zij vandaan komt. Wanneer het laatste kindje geboren is krijgen ze allemaal een plakboek met daarin het verhaal van mij, de kids en dit mooie avontuur.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Tot snel!
J

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten