Bam mama's

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
1sara
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 april 2015, 9:58

Bam mama's

Bericht door 1sara » 29 april 2015, 10:07

Hallo mamatjes of mamatjes in spe,

Ik ben een alleenstaande dertiger die zeer binnenkort een inseminatie gaat doen.
Graag had ik hier een oproep geplaatst voor vrouwen zijn die hier ook mee bezig zijn, of dit reeds hebben ondergaan en nu hun lang verwachte wondertje dragen.
Het zou leuk zijn om contact te hebben met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Groetjes,
Sara

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: Bam mama's

Bericht door Valaki » 29 april 2015, 12:19

Heey welkom!

Hier zitten wel enkele bams, maar niet zo veel. Maar je bent altijd welkom op http://bammamsbamkids.freebb.be/. Gezellig forum met véél informatie! :wink:

Waar ben je in behandeling?
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

Annelies80
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2015, 6:06

Re: Bam mama's

Bericht door Annelies80 » 18 mei 2015, 6:13

Hallo,

Ik ben ook zo'n toekomstige Bam mama. Pril 5 weekjes zwanger :D .

Ik ben naar UZ gent geweest. Eerst een consultatie bij de gynaecoloog gehad, daana 2 keer met een psycholoog en na goedkeuring nog eens bij de gynaecoloog. Dit alles heeft toch 9 maand geduurd.

De 2de insimentatiepoging was raak bij mij :D . Veel succes, ik hoop dat je ook vlug zwanger zult worden.

Annelies

nin
Berichten: 3
Lid geworden op: 3 september 2015, 19:50

Re: Bam mama's

Bericht door nin » 4 september 2015, 20:10

ik hoop opnieuw bam te worden ...
'cause being myself is being free at all !

mel24
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 januari 2016, 7:47

Re: Bam mama's

Bericht door mel24 » 11 januari 2016, 7:55

Beste,
ik hoop dat iemand van jullie dit leest.. ik zou graag dit jaar van start willen gaan voor een bam te worden.
Maar ik had van een collega van mij gehoord dat je dit blijkbaar niet mag zolang je nog bij je ouders woont.
Nu mijn situatie ligt wat raar want ik woonde alleen en mijn ouders zijn bij mij in komen wonen alle kosten zijn
door twee gedeelt ieder heeft zijn eigen leven mijn papa komt enkel in het weekend naar huis.
Weten jullie hier meer over ?

Alvast bedankt!

estelles
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 maart 2016, 19:59

Re: Bam mama's

Bericht door estelles » 6 maart 2016, 20:18

Hello sara en andere bam's
Ik ben zeer blij op dit forum terecht te komen. Momenteel ben ik ook in fase van verkenning, zelf 36j en alleenstaand, en verlangend naar een kindje. Mijn leven is op orde, ik heb genoeg sociale en familiale contacten,... Ik heb mijn eerste verkennend gesprek achter de rug bij het fertiliteitscentrum St Lucas in Gent, ik word er ook gevolgd door mijn gyn waar ik veel vertrouwen in heb. Ik vind dit ongelofelijk spannend en ben eigenlijk zeer benieuwd naar hoe jij (en anderen deze stap ervaren. Zou het heel erg fijn vinden om elkaar op de hoogte te houden. Hoe de zwangerschap verlopen is, de bevalling,...
veel liefs,
estelles

estelles
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 maart 2016, 19:59

Re: Bam mama's

Bericht door estelles » 6 maart 2016, 20:23

Hello sara en andere bam's
Ik ben zeer blij op dit forum terecht te komen. Momenteel ben ik ook in fase van verkenning, zelf 36j en alleenstaand, en verlangend naar een kindje. Mijn leven is op orde, ik heb genoeg sociale en familiale contacten,... Ik heb mijn eerste verkennend gesprek achter de rug bij het fertiliteitscentrum St Lucas in Gent, ik word er ook gevolgd door mijn gyn waar ik veel vertrouwen in heb. Ik vind dit ongelofelijk spannend en ben eigenlijk zeer benieuwd naar hoe jij (en anderen deze stap ervaren. Zou het heel erg fijn vinden om elkaar op de hoogte te houden. Hoe de zwangerschap verlopen is, de bevalling,...
veel liefs,
estelles

Tvillinger
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 april 2016, 19:17

Re: Bam mama's

Bericht door Tvillinger » 9 april 2016, 21:29

Hallo, ik ben ook nieuw hier. Ik ben 34j en heb op 23 mei mijn eerste afspraak bij dokter Decleer in Jan Palfijn. Ik heb voor hem gekozen omdat ik in verschillende forums gelezen heb dat hij een van de beste is.
Ik ben zelf niet van Gent of omgeving wel van Sint-Pieters-Leeuw. Moeten de bloedtesten telkens in Palfijn gebeuren of mag ik in mijn buurt gaan?
Door veel forums te lezen ben ik al minder positiever geworden. De meeste vrouwen doen er maanden op om zwanger te geraken...ik hoop dat bij mij alles in orde is.
Een vraag voor degene die al bam zijn: wat gebeurd er met jullie kinderen mocht er een probleem zijn? Aan wie worden ze toevertrouwd? Zijn jullie bij een notaris geweest?
Groeten, Sylvie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten