Gezocht: lesbisch koppel met Cryos-plannen

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
RienD

Gezocht: lesbisch koppel met Cryos-plannen

Bericht door RienD » 25 januari 2016, 16:51

Beste,

Ik ben Rien Delvaux, een student journalistiek aan de Thomas More Hogeschool in Mechelen. Als laatstejaarsstudent televisiejournalistiek maak ik samen met 6 medestudenten een bachelorproef in de vorm van een reportage. Deze reportage zal gaan over het tekort aan Belgisch zaadcellen in de Belgische spermabanken en het grote Deense aanbod. Voor deze reportage zijn we op zoek naar een lesbisch koppel dat besloten heeft te kiezen voor een Deense zaaddonor. Het is belangrijk dat de bevruchting nog niet heeft plaatsgevonden maar dit wel in de nabije toekomst (februari, maart of april) gepland is. De bedoeling is om jullie voor een tijdje te volgen tijdens dit proces.

Bij interesse mag u mij altijd mailen: r0478129@student.thomasmore.be

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Rien Delvaux

Plaats reactie