Spermadonor!

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Tom18
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 augustus 2021, 16:25

Spermadonor!

Bericht door Tom18 » 5 augustus 2021, 16:36

Hallo


Als u een donor zoekt bent u op het juiste adres!

Kort over mezelf: Ben tom 18 jaar woon in limburg hobby's: fotografie, sporten, muziek luisteren/ bespelen.. dit jaar eerste keer gedoneerd ging uistekend goed! Met een zelf zelfinseminatie, .. als u geïnteresseerd bent dan stuur me een berichtje, als u meer wilt weten stuur me ook gewoon een bericht..

Als u feedback wilt van mijn vorige klant kan ik daar wat mee regelen, hoe zei het ervaart heeft.. PS: dit doe ik altijd met klanten, als alles is goed gegaan kunt u voor kiezen om ook uw feedback te geven aan nieuwe klanten van mij. is niet verplicht..


Ik hoop dat ik snel iets hoor!


Groetjes Tom

MommyWish
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 augustus 2021, 18:24

Re: Spermadonor!

Bericht door MommyWish » 9 augustus 2021, 18:40

Hallo,

Ik zou graag met jou in contact willen komen.
Om te kijken of er een match is en wellicht zou jij mij dan verder kunnen helpen?


Mvg Joy

RobinEdith
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 augustus 2021, 19:29

Re: Spermadonor!

Bericht door RobinEdith » 24 augustus 2021, 14:25

Hallo Tom, bent u nog beschikbaar ?

RobinEdith
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 augustus 2021, 19:29

Re: Spermadonor!

Bericht door RobinEdith » 24 augustus 2021, 14:26

Hallo Tom, bent u nog beschikbaar ?

Amberver
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 september 2021, 23:11

Re: Spermadonor!

Bericht door Amberver » 27 september 2021, 23:15

Tom18 schreef:
5 augustus 2021, 16:36
Hallo
Ben je nog steeds beschikbaar?

Nelis1966
Berichten: 15
Lid geworden op: 5 december 2021, 13:07

Re: Spermadonor!

Bericht door Nelis1966 » 8 december 2021, 13:30

hoi allemaal,

Hier ben ik een gezonde man uit NH.
Heb een goede baan en als op orde.

groetjes Rene

Patjegubbs
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 maart 2022, 11:49

Re: Spermadonor!

Bericht door Patjegubbs » 28 maart 2022, 12:09

Hallo ik zou jullie kunnen helpen stuur maar een pb
Patrickgubbels@hotmail.com

Mim1589
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 mei 2022, 16:57

Re: Spermadonor!

Bericht door Mim1589 » 2 mei 2022, 17:01

Tom18 schreef:
5 augustus 2021, 16:36
Hallo


Als u een donor zoekt bent u op het juiste adres!

Kort over mezelf: Ben tom 18 jaar woon in limburg hobby's: fotografie, sporten, muziek luisteren/ bespelen.. dit jaar eerste keer gedoneerd ging uistekend goed! Met een zelf zelfinseminatie, .. als u geïnteresseerd bent dan stuur me een berichtje, als u meer wilt weten stuur me ook gewoon een bericht..

Als u feedback wilt van mijn vorige klant kan ik daar wat mee regelen, hoe zei het ervaart heeft.. PS: dit doe ik altijd met klanten, als alles is goed gegaan kunt u voor kiezen om ook uw feedback te geven aan nieuwe klanten van mij. is niet verplicht..


Ik hoop dat ik snel iets hoor!


Groetjes Tom
Ben je nog beschikbaar als donor?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast