zwanger worden als alleenstaande vrouw

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
miv
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 maart 2014, 16:41

zwanger worden als alleenstaande vrouw

Bericht door miv » 15 maart 2014, 16:59

helaba
ik heb na (veel te) lang wachten een half jaar geleden ook de stap gezet om als 'alleenstaande' mama te willen worden, en ben momenteel in behandeling in kortrijk.

er zijn niet al te veel mensen in m'n omgeving op de hoogte van m'n 'wilde' dromen; voornamelijk omdat ik het heel zwaar vind te moeten 'rond'vertellen als het weer eens mis gelopen is.

na 4 pogingen KID / IUI nu besloten om over te stappen op ICSI.
maandag een check of de cyste die ik had weg is, en dan mag ik hopelijk in die week starten.
ik kijk er naar uit!

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Bericht door Valaki » 18 maart 2014, 15:59

Wat is de reden dat je nu overgeschakeld bent op ivf? :)

taura
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 juni 2014, 18:26

Re: zwanger worden als alleenstaande vrouw

Bericht door taura » 23 juni 2014, 18:32

Hey,

Ben een alleenstaande van 42, wie meer informatie heeft over centra waar je als alleenstaande aan een behandeling ivf kan beginnen gelieve mij dan te contacteren. Ik heb reeds een kindje( kunstmatige insiminatie) maar zou dolgraag een broertje of zusje willen) Brussel is geen optie, ik had de vragenlijst ingevuld en heb net te horen gekregen dat het een njet is. Wie kan mij verder helpen ?
Alvast bedankt

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: zwanger worden als alleenstaande vrouw

Bericht door Valaki » 24 juni 2014, 10:14

taura schreef:Hey,

Ben een alleenstaande van 42, wie meer informatie heeft over centra waar je als alleenstaande aan een behandeling ivf kan beginnen gelieve mij dan te contacteren. Ik heb reeds een kindje( kunstmatige insiminatie) maar zou dolgraag een broertje of zusje willen) Brussel is geen optie, ik had de vragenlijst ingevuld en heb net te horen gekregen dat het een njet is. Wie kan mij verder helpen ?
Alvast bedankt
Bij het Jan Palfijn in Gent kan je normaal gezien snel starten, maar ik weet niet of ze je nog kunnen helpen als je 42 bent...
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

Kimmie93
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 april 2017, 20:23

Re: m

Bericht door Kimmie93 » 12 april 2017, 20:24

mar1988 schreef:
10 februari 2010, 9:58
hej dag dames ik ben marleen
en ik heb ook beslooten om aleenstaande moeder te worden ik heb pco en ben nu aan mijn 5 de iui behonen met serieuze stimu heb net een leo achter de rug waardoor ik eventueel minder stimu nodig heb ik ben in behandeling in gent (verle meschien goede dokter voor u )bij dokter ....... een heele toffe vent !
ik ben nog supper jong om zo iets aleen te doen maar heb er dan ook mijn redenen voor en mijn leeftijd speelde geen enkele rol bij deze dokter ik ben slechts 21 jaar en mocht direckt starten met iui ik ben nu ongeveer 10 maand bezig en hoop dat mijn wens snel in vervuling zal gaan als je meer over mij wil weten mijn reden om aleenstaander moeder te worden de naam van mijn dokter of zo vraagen staat vrij he :D vriendelijke groetjes mar

Kimmie93
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 april 2017, 20:23

Re: dokters

Bericht door Kimmie93 » 12 april 2017, 20:27

Hallo Marleen,

Ik heb al heel lang deze droom en wil deze nu ook verder zetten. Ik zie dat ze dit in Kortrijk ook doen. Zou je mij eventueel wat meer uitleg kunnen geven? Alvast veel succes voor jou!

Kimmie93 schreef:
12 april 2017, 20:24
mar1988 schreef:
10 februari 2010, 9:58
hej dag dames ik ben marleen
en ik heb ook beslooten om aleenstaande moeder te worden ik heb pco en ben nu aan mijn 5 de iui behonen met serieuze stimu heb net een leo achter de rug waardoor ik eventueel minder stimu nodig heb ik ben in behandeling in gent (verle meschien goede dokter voor u )bij dokter ....... een heele toffe vent !
ik ben nog supper jong om zo iets aleen te doen maar heb er dan ook mijn redenen voor en mijn leeftijd speelde geen enkele rol bij deze dokter ik ben slechts 21 jaar en mocht direckt starten met iui ik ben nu ongeveer 10 maand bezig en hoop dat mijn wens snel in vervuling zal gaan als je meer over mij wil weten mijn reden om aleenstaander moeder te worden de naam van mijn dokter of zo vraagen staat vrij he :D vriendelijke groetjes mar

nellekeduf
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 april 2017, 21:09

Re: zwanger worden als alleenstaande vrouw

Bericht door nellekeduf » 13 april 2017, 23:12

Hey ,ik ben 32 en sterk van plan om vam te worden.ik woon in west vlaanderen en zou liefst ook in die provincie in vehandeling gaan. Ik dacht altijd dat brugge enigste plaats was waar dit kon maar zie nu dat ze het ook in kortrijk doen.iemand een idee of ze het in roeselare ook doen ???en hoe gaat het juist in zijn werk??

nellekeduf
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 april 2017, 21:09

Re: zwanger worden als alleenstaande vrouw

Bericht door nellekeduf » 13 april 2017, 23:13

Hey ,ik ben 32 en sterk van plan om bam te worden.ik woon in west vlaanderen en zou liefst ook in die provincie in beandeling gaan. Ik dacht altijd dat brugge enigste plaats was waar dit kon maar zie nu dat ze het ook in kortrijk doen.iemand een idee of ze het in roeselare ook doen ???en hoe gaat het juist in zijn werk??

mietje
Berichten: 521
Lid geworden op: 30 juli 2010, 12:32

Re: zwanger worden als alleenstaande vrouw

Bericht door mietje » 21 juli 2017, 9:01

Iemand ervaring in st.Lucas als BAM?
Wat is de maximum leeftijd daar ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten