Zaaddonor

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Rudy
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 september 2022, 10:54

Zaaddonor

Bericht door Rudy » 15 september 2022, 11:08

Hallo, ik zou graag mensen willen helpen met een kinderwens. Ik ben een knappe man van 30 jaar blank groene ogen en bruin haar blond haar als kind, 1m86 groot en 85 kg sportief type. Er zijn geen erfelijke ziektes in de families en ik ben gezond zelf ook geen ziektes. Ik ben afkomstig van België west Vlaanderen. Als je meer informatie over mij wilt stuur gerust een mailtje naar

rudygerts@outlook.be

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: Zaaddonor

Bericht door toekomstigebam » 21 oktober 2022, 1:23

Rudy schreef:
15 september 2022, 11:08
Hallo, ik zou graag mensen willen helpen met een kinderwens. Ik ben een knappe man van 30 jaar blank groene ogen en bruin haar blond haar als kind, 1m86 groot en 85 kg sportief type. Er zijn geen erfelijke ziektes in de families en ik ben gezond zelf ook geen ziektes. Ik ben afkomstig van België west Vlaanderen. Als je meer informatie over mij wilt stuur gerust een mailtje naar

rudygerts@outlook.be
Nog actief?
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Ikdoneer
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 september 2021, 11:32

Re: Zaaddonor

Bericht door Ikdoneer » 22 oktober 2022, 2:01

Ik ben een jonge man 24
Blauwe ogen
Donker blond haar
1m73
Indien je interessen hebt kan je mij een berichtje sturen.

Rudy
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 september 2022, 10:54

Re: Zaaddonor

Bericht door Rudy » 4 november 2022, 10:49

toekomstigebam schreef:
21 oktober 2022, 1:23
Rudy schreef:
15 september 2022, 11:08
Hallo, ik zou graag mensen willen helpen met een kinderwens. Ik ben een knappe man van 30 jaar blank groene ogen en bruin haar blond haar als kind, 1m86 groot en 85 kg sportief type. Er zijn geen erfelijke ziektes in de families en ik ben gezond zelf ook geen ziektes. Ik ben afkomstig van België west Vlaanderen. Als je meer informatie over mij wilt stuur gerust een mailtje naar

rudygerts@outlook.be
Nog actief?

Rudy
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 september 2022, 10:54

Re: Zaaddonor

Bericht door Rudy » 4 november 2022, 10:50

Ja ik ben nog actief stuur mij een mailtje op rudygerts@outlook.be

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten