Jonge Zaad/Spermadonor Aangeboden (BE/NL)

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Tom19
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 februari 2023, 14:34

Jonge Zaad/Spermadonor Aangeboden (BE/NL)

Bericht door Tom19 » 23 februari 2023, 6:06

Beste toekomstige ouder(s), 

 Mijn naam is Tom, en ik ben een gezonde en vruchtbare jonge man die graag zijn bijdrage wil leveren aan het vervullen van uw kinderwens.  

Ik ben een 19-jarige jonge man van Zuid-Limburg, met blond haar en blauwe ogen. Ik ben 1,76 meter lang en heb een normaal postuur. Rustig en vriendelijk zijn eigenschappen die goed bij mij passen. Ik hecht veel waarde aan een gezonde en hygiënische levensstijl en daarom rook ik niet, gebruik ik geen drugs en drink ik geen alcohol.

Naast mijn school ben ik erg sportief en heb ik veel hobby's, waaronder tennis, hardlopen, fotograferen, steden bezoeken en het bespelen van de piano.

Graag wil ik benadrukken dat ik uitsluitend donaties verricht door middel van natuurlijke inseminatie, met als doel het proces van het vervullen van uw kinderwens te versnellen. Mijn cruciaal belang is om te onderstrepen dat deze methode niet bedoeld is voor seksuele handelingen!, maar uitsluitend voor voortplanting. Helaas zijn er veel mannen die alleen geïnteresseerd zijn in seksuele handelingen en niet gericht zijn op voortplanting via natuurlijke inseminatie. Ik wil hierbij aangeven dat ik respectvol en in goed overleg wil doneren, enkel gericht op het vervullen van uw kinderwens.

Ik test mij altijd op SOA's voor de donatie om ervoor te zorgen dat mijn sperma veilig is. Ik heb geen erfelijke aandoeningen!

Hoe is het begonnen?
Op mijn zestiende had ik een gesprek met een kennis waarbij we van alles bespraken. Tijdens dit gesprek kwam de kinderwens ter sprake(weet niet meer hoe dit aanbod kwam).

Mijn kennis deelde met mij dat zij en haar man al een tijdje een kinderwens hadden, maar dat haar man helaas niet vruchtbaar was. Ik herinner me nog zo goed dat ik sprakeloos was en alleen maar "sorry" tegen haar kon zeggen. Deze ontmoeting heeft mij echter wel aan het denken gezet. Het heeft ervoor gezorgd dat ik besloot spermadonor te worden, omdat ik me realiseerde dat het geven van zaadcellen aan een stel (alleenstaand) dat een kinderwens heeft, een mooie manier is om bij te dragen aan de vorming van een gezin.

Hoewel ik ontzettend veel van kinderen hou, heb ik voor mezelf de keuze gemaakt om geen (eigen) kinderen te willen. Ik besef dat ik nog jong ben, maar ik ken mezelf goed genoeg om deze beslissing te nemen. In plaats van mijn sperma ongebruikt te laten, wil ik liever vrouwen helpen die een kinderwens hebben. Ik denk daarbij dat het een mooie manier is om bij te dragen aan het geluk van anderen en tegelijkertijd mijn eigen keuze te respecteren.

Dus bent u geïnteresseerd in mij als spermadonor?

Neem dan gerust contact met mij op, Ik ben bereid om u te ontmoeten en eventuele verdere vragen te beantwoorden.

Laten we samenwerken om uw kinderwens in werkelijkheid te brengen. 

 Met vriendelijke groet, Tom

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten