BAM vrouwen

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
ColourfulMom
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 oktober 2013, 10:09

Forum

Bericht door ColourfulMom » 29 oktober 2013, 10:12

Hoi Doke,

Waar vind je dit forum precies??

Groetjes!

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Bericht door Valaki » 29 oktober 2013, 10:35

Dit is het forum van Doke:
http://www.bammamsbamkids.freebb.be/index.php

Echt een topforum!

ColourfulMom
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 oktober 2013, 10:09

Bericht door ColourfulMom » 31 oktober 2013, 19:29

Super, dank je!!!

Melissa_knuffelbeest
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 november 2013, 9:42

Bam mam leeftijd

Bericht door Melissa_knuffelbeest » 4 november 2013, 9:51

Hallo,

Ik ben Melissa 27 jaar, en heb de beslissing genomen om BAM mama te worden.
Ik ben gelukkig zonder man, maar een kind zou mijn leven compleet maken. Al jaren overweeg ik de stap, ik ben zot van kinderen. Iedereen in mijn omgeving krijgt kids, en het moedergevoel kriebelt enorm.

Alleen vrees ik dat ik met mijn 27 jaar waarschijnlijk nog te jong zal zijn, niet?
Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik wil niet de procedure op starten om dan achteraf zo zwaar teleurgesteld te worden omdat ik te jong ben.

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: Bam mam leeftijd

Bericht door Valaki » 5 november 2013, 16:01

Melissa_knuffelbeest schreef:Hallo,

Ik ben Melissa 27 jaar, en heb de beslissing genomen om BAM mama te worden.
Ik ben gelukkig zonder man, maar een kind zou mijn leven compleet maken. Al jaren overweeg ik de stap, ik ben zot van kinderen. Iedereen in mijn omgeving krijgt kids, en het moedergevoel kriebelt enorm.

Alleen vrees ik dat ik met mijn 27 jaar waarschijnlijk nog te jong zal zijn, niet?
Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik wil niet de procedure op starten om dan achteraf zo zwaar teleurgesteld te worden omdat ik te jong ben.
Ik ben 24 en heb inmiddels mijn 2e IUI achter de rug, dus nee, je bent niet te jong. :) Het hangt er wat van af naar welke kliniek je gaat (of je kan uiteraard ook zelfinseminatie proberen als je iemand kent die donor zou willen zijn).

Tip: kom eens een kijkje nemen op http://www.bammamsbamkids.freebb.be/ Daar houden we een overzichtje bij van de verschillende fertiliteitscentra en welke "toelatingsvoorwaarden" ze hanteren. :)

inge0809
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 januari 2014, 16:13

Bericht door inge0809 » 30 januari 2014, 16:22

hallo

waar kan je het best naartoe gaan om BAM te worden
ik ben al in het LIFE centrum in leuven geweest, maar daar heb ik een negatief antwoord gehad
laat maar iets weten

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten