NIEUWE mailinglijst !

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

NIEUWE mailinglijst !

Bericht door DVO webmaster » 22 augustus 2009, 13:36

!! NIEUW !!

Vanaf vandaag starten we met een nieuwe mailinglijst : de mailinglijst "BAM".

Wat is een mailinglijst?

De bedoeling van deze lijst is de anonimiteit en openbaarheid van een forum of een chat te doorbreken.

Deel uitmaken van een mailinglijst geeft je de gelegenheid een meer persoonlijk contact te leggen met lotgenoten per e-mail over een gemeenschappelijk onderwerp.
Je kiest zelf of je nadien actief deelneemt of gewoon de andere verhalen leest.
De lijst wordt door gastvrouw Ingrid beheerd, Ingrid is zelf ervaringsdeskundige in het thema.

Voorwaarde om deel te kunnen nemen is dat *De Verdwaalde Ooievaar* weet wie jij bent.

Interesse?
Stuur dan een mailtje naar: info@deverdwaaldeooievaar.be voor meer info of om je aan te melden met als onderwerp "mailinglijst Bam".

DVO Sofie
Berichten: 35
Lid geworden op: 9 november 2006, 10:39

Bericht door DVO Sofie » 31 augustus 2009, 9:28

Voor alle duidelijkheid: BAM staat voor Bewust Alleenstaande Moeders.

fien1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 april 2012, 18:56

Blij dat ik de weg naar dit forum gevonden heb!

Bericht door fien1984 » 27 april 2012, 19:16

Beste,

ik ben een alleenstaande vrouw van 28 jaar. Ik heb al heel lang een heel grote kinderwens. En ik heb ook al heel lang het gevoel dat ik dit alleen wil doen, zonder partner.

Na jaren twijfelen zette ik in december 2011 de eerste stap: een bezoek aan mijn gynaecoloog. Die verwees me door naar een collega-gynaecoloog die voor het fertiliteitscentrum werkt. In januari ging ik bij gynaecoloog nummer 2 langs.
Begin deze week had ik een gesprek bij de psychologe, eind volgende week moet ik terug. Half mei wordt op de staf beslist of ik verder mag.
Heel spannend allemaal...

Ik kreeg jullie website door via de psychologe.

Ondertussen ben ik hier al een hele tijd bezig alle berichten op dit forum te lezen. Het doet deugd om eens verhalen van anderen te lezen die met hetzelfde thema bezig zijn.

Ik stuurde net ook een mail om mij lid te maken van de mailinggroep.

Grtjes,
en hopelijk tot schrijfs/mails!
Fien

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten