LESBISCH KOPPEL ZOEKT DONOR

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Kailey
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 september 2009, 21:42

LESBISCH KOPPEL ZOEKT DONOR

Bericht door Kailey » 11 september 2009, 21:44

wij zijn een lesbisch koppel van beide 28 jaar en zijn al enkele jaren
gelukkig samen,we voelen ons al een tijdje klaar voor een kindje dus zijn we op zoek
naar een spermadonor.
de reden waarom we het niet via de kliniek willen is o.a. door het feit dat je nooit de
donor te zien krijgt,wij willen graag weten hoe hij eruit ziet.
maar daar blijft het dan ook bij,wij willen absoluut niet dat de man in kwestie een
vaderrol speelt in het verdere leven van het kindje.
wij hebben beide een vaste job,een eigen huis met tuin en een grote hechte familie
dus aan liefde zal het geen gebrek hebben.
moest mijn partner zwanger worden zal ze ook enkele jaren thuis blijven om ons
kindje groot te brengen.
voor alle duidelijkheid wij willen dit doen via zelfinseminatie en niet op de
natuurlijke wijze!
ook vragen wij recente attesten i.v.m. sao en het kwaliteit van het sperma.
dus ben jij de persoon die onze droom in vervulling wil laten gaan aarzel dan
niet en stuur een mailtje naar Kailey@live.be met een beschrijving van u uiterlijk
of een foto is ook altijd welkom natuurlijk.
liefst iemand tussen de 20 en 35 jaar,enkel serieuze reacties aub!

Mvg

Yunus
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 maart 2010, 9:32

Re: LESBISCH KOPPEL ZOEKT DONOR

Bericht door Yunus » 18 maart 2010, 9:44

Kailey schreef:wij zijn een lesbisch koppel van beide 28 jaar en zijn al enkele jaren
gelukkig samen,we voelen ons al een tijdje klaar voor een kindje dus zijn we op zoek
naar een spermadonor.
de reden waarom we het niet via de kliniek willen is o.a. door het feit dat je nooit de
donor te zien krijgt,wij willen graag weten hoe hij eruit ziet.
maar daar blijft het dan ook bij,wij willen absoluut niet dat de man in kwestie een
vaderrol speelt in het verdere leven van het kindje.
wij hebben beide een vaste job,een eigen huis met tuin en een grote hechte familie
dus aan liefde zal het geen gebrek hebben.
moest mijn partner zwanger worden zal ze ook enkele jaren thuis blijven om ons
kindje groot te brengen.
voor alle duidelijkheid wij willen dit doen via zelfinseminatie en niet op de
natuurlijke wijze!
ook vragen wij recente attesten i.v.m. sao en het kwaliteit van het sperma.
dus ben jij de persoon die onze droom in vervulling wil laten gaan aarzel dan
niet en stuur een mailtje naar Kailey@live.be met een beschrijving van u uiterlijk
of een foto is ook altijd welkom natuurlijk.
liefst iemand tussen de 20 en 35 jaar,enkel serieuze reacties aub!

Mvg
hallo iedereen ik ben 20 jaar en ik ben 1.75 en ik weeg 75kg en ik ben een mengelmoes van grieks en turks en ik heb bruine ogen en haar.en ik rook niet en drink bijna nooit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast