Op zoek naar donor van indonesische afkomst..

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Ri
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 september 2010, 9:19

Op zoek naar donor van indonesische afkomst..

Bericht door Ri » 8 september 2010, 9:42

Beste iedereen,

Zoals de titelbalk al zegt, zijn wij op zoek naar een donor van indonesische afkomst. Mijn partner is namelijk half indo.
Wij staan ingeschreven bij een kliniek, maar aangezien zij geen "indo's" in het systeem hebben staan, wilden wij een oproepje doen via deze weg. We willen toch graag dat het kindje ook op de andere mama gaat lijken!
Mocht er interesse zijn, zal het proces wel via deze kliniek lopen, dus graag alleen reageren als je echt serieus bent!!

marike
Berichten: 2
Lid geworden op: 8 september 2010, 21:32

Bericht door marike » 8 september 2010, 21:35

beste ri
ik heb net op een andere site een donor gevonden die aan jullie wensen voldoet.
hier is de link:
http://www.verlangennaareenkind.nl/sper ... #donor7832

ik wens jullie heel veel succes.

Ri
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 september 2010, 9:19

Bericht door Ri » 9 september 2010, 7:48

Hai Marike,

Dat is helemaal super!! Harstikke bedankt voor het meekijken.. Fijn dat zulke mensen ook nog bestaan :wink:

marike
Berichten: 2
Lid geworden op: 8 september 2010, 21:32

Bericht door marike » 11 september 2010, 11:26

het was puur toeval hoor. ik was een beetje aan het kijken en nog geen 5 minuten dat ik zijn oproep had gelezen, zag ik die van jullie.
ik hoop dat jullie wens snel mag worden vervult!

Baziel
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 juni 2011, 18:38

Bericht door Baziel » 24 juni 2011, 18:47

Beste Ri,

Ook wij zijn een lesbisch koppel met een kinderwens, waarvan de donor een indonesische achtergrond heeft.

Wij hadden een vraagje of jullie ondertussen al een indonesische donor hebben gevonden?

Wij zijn zelf Belgische en een Nederlandse met indonesische achtergrond. Hierdoor zouden wij ook dolgraag in contact willen komen met een Indonesische donor.

Groetjes

Ri
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 september 2010, 9:19

Bericht door Ri » 24 juni 2011, 19:21

Beste Baziel. Wy hebben inderdaad een indonesische donor gevonden. Wy hebben hem naar onze kliniek gestuurd en dat vond hy ok. Hy is nu officieel donor voor ons. Ik hoorde van onze kliniek dat zich toevallig een nieuwe donor had aangemeld ook van indonesische afkomst. Ik weet niet op welke manier jullie dit willen gaan doen, maar wy lopen by kinderwens in leiderdorp. Voordeel is dat jullie waarschijnlijk niet zo'n lange wachttijd zullen hebben aangezien dr minder vrouwen zyn die een indo kindje willen, dan van een echte hollandse vent :) Hoor graag of het jullie geholpen heeft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten