sperma-donor gezocht

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
spookje
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 november 2010, 19:37

sperma-donor gezocht

Bericht door spookje » 7 november 2010, 19:43

Beste,
Wij zijn een gelukkig stel van 20 en 31 jaar en zijn sinds 20.07.2007 bij elkaar en sinds 18.01.2009 verloofd.

We zullen ons even voorstellen:

Ik Cindy (20) een zelfstandige gezonde meid, loop regelmatig (hard) en heb een baan in de zorg waarbij ik het erg naar m’n
zin heb. Daarnaast heb ik nog een opleiding als restauranthouder gedaan en leer momenteel ook nog bij in de zorg.

Mij verloofde Yoeri (31) heeft een leuke baan in een paardenhouder en fokkerij en heef hier ook een opleiding in gedaan.

Helaas na recentelijk onderzoek is gebleken dat hij onvruchtbaar is en is onze kinderwens bijna in duigen gevallen.
Daarom hopen wij nu op een aardige donor die ons zou kunnen helpen.
Dit was een moeilijke stap maar hebben besloten dit toch te doen.

Ik Cindy ben een kerngezonde meid en er is geen rede waarom ik niet snel zwanger zou kunnen worden.

Wij hebben 2 huisdieren waar we erg veel om geven en ik Cindy heb ook al
ervaring met het opvoeden van kinderen uit de familie.

Mocht onze wens in vervulling gaan dan gaan we minder werken als dit nodig is.
Ons kindje zal voorop staan. Hij / zij zal opgroeien in een mooie omgeving met veel liefde.

Het kindje zal erkend worden door Youri en zal ook zijn naam dragen,
de donor zullen we uiteraard laten weten als het gelukt is met zwanger worden maar daar blijft het ook bij.
Het kind zal volledig het kind van mijn man zijn.


Wij zoeken een donor zonder vaderrol.

Die ene recente SOA / HIV test kan laten zien.

Een donorcontract wil tekenen. ?(standaard donorcontract van de site)

Uiteraard vergoeden wij bij een donatie de reiskosten als dat nodig is. (bijvoorbeeld een trein/buskaartje of benzine kosten, dit vergoeden we dan per keer na elke donatie )

Mocht je rond etenstijd langs komen na je reis dan krijg je ook een lekkere maaltijd! (bijvoorbeeld pizza of friet )

De donatie zal plaats vinden via Zelf Inseminatie dus zonder sexueel contact.

Zelf wonen wij in de regio Limburg.



Onze voorkeur gaat uit naar een donor die al eerder succesvol gedoneerd heeft en
bij ons thuis of bij ons in de buurt zou willen komen voor een kennismaking.
Belangrijk voor ons is dat een donor betrouwbaar en eerlijk is en doneert vanuit het
goede om ons te helpen met onze wens, en ook echt langs wil komen als het zo ver is, dit is het en
eigenlijk alleen het belangrijkste voor ons,
wij zullen onze donor daar dan ook eeuwig dankbaar voor zijn en hopen op een aardige kerel die ons wil helpen.



Graag zouden we zo snel mogelijk een keer kennis maken, kan jij de donor die langs komt ons
zekerheid bieden dan willen we snel starten met donaties want onze wens is echt heel groot.



Hopelijk spreekt dit jou aan, graag horen we van jou!


Met hartelijke groeten,

Cindy en Yoeri

alleen mense die het menen kunen ons bereiken op het e-mail adres lil_angel_yeah@hotmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten