nieuwe behandeling,nieuwe kans of nieuwe teleurstelling??

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

nieuwe behandeling,nieuwe kans of nieuwe teleurstelling??

Bericht door stefanie » 20 juni 2012, 22:15

hoikes lady's

een nieuwe behandeling voor mij maar niet nieuw in de mmm,draai hier ondertussen al bijna 9 jaar in mee.

eventjes kort ons bewandelde pad
-6icsi's,zonder zw,zonder cryo's
-7de icsi ander zh,daaruit blijkt dat we samen nooit kindjes kunnen krijgen,ei en zaadcel gaan niet samen
-1ste behandeling met eiceldonatie,zwanger,bevallen van een zoontje juli 2009,2cryo's,hebben ontdooiproces sept 2010 niet overleefd
-2de behandeling eiceldonatie voor brusje,7eicellen gekregen,allemaal bevrucht maar met 30%of meer fragmentatie,geen zw,geen cryo's
-3de behandelng ecd,6eicellekes,6bevrucht,hcg op dag12 op 46,daalt op dag 16 naar 36,geen zw meer,1 cryo die ook het ontdooiproces niet overleefd heeft

dus....
Sinds gisteren zijn we gestart met een nieuwe behandeling,de spuitjes worden terug gezet,mijn ventje heeft er weer een tof jobke bij.

blij maar ook bang,gaat mijn lichaam wel nog eicelletje aanmaken??de laatste stimulerende behandeling die ikzelf gedaan heb is al geleden van 2006/2007,wat als er niets te zien is op de volgende echo?heb al altijd een hoge dosis hormonen nodig gehad,dan denk ik och je moet maar 1 goeike hebben maar toch liever een paar meer hoor.

de papieren voor spermadonatie zijn ook helemaal goedgekeurd,hopelijk is de swith de moeite waard.

we kunnen enkel hopen...

volgende week maandag eerste echo...ben benieuwd

groetjes stefanie

pol80
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 augustus 2009, 8:20

Bericht door pol80 » 22 juni 2012, 9:53

Veel sterkte en goeie moed gewenst! Wat een vrouw niet allemaal lijden moet voor een kind. Nu ben ik toch blij dat ik een man ben. :oops:

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 25 juni 2012, 11:36

vandaag na 6 dagen spuiten de eerste fm gehad,links zaten er al 4 eitjes die redelijk gegroeid waren,aan de rechterkant zitten er al 3 en nog een paar kleintjes.

nu verder spuiten met menopur 2x3 per dag en dinsdag en woensdag komt daar dan nog een spuitje orgalutran bij

donderdag avond 20uur 2de fm,ben benieuwd,as alles goed zo gaan zou de pu voor zaterdag of zondag zijn,beetje slechte timing had al een heel weekend gepland omdat het mijn b-day is,maar ja dit gaat voor we zullen wel wat smoesjes verzinnen voor de familie waarom we niet thuis zijn.

groetjes stefanie

p.s.niemand die soms nog een spuit elonva in de kast liggen die niet meer gebruikt wordt?

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 2 juli 2012, 17:35

zaterdag dus pu gehad,viel goed mee,alleen vandaag wat meer last,maja k heb nog geen seconde kunnen rusten ook.

gisteren 10 eicellen bij de pu,vandaag dus telefoon gehad dat er van de 10 maar 6 bruikbare bijzaten,
van de 6 zijn er maar 3 bevrucht,dus..da s ook weer gene vette,...
terug maar 1 kansje als ze de 24 uur overleven...

conclusie nu al,een zwangerschap zal er wellicht niet inzitten,...
volgende stap zal dus eicel en spermadonatie zijn.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 2 juli 2012, 17:36

vandaag dus tp gekregen van 2 emmykes,t waren goeikes,maar geen super goeie,we zien wel,wie niet waagt,..
had gevraagd voor de derde emmy ook tp maar de arts wou niet aangezien mijn leeftijd dat ik nog "jong"ben,tja 34 maar bon
maandag 16 juli bn,maar tzal eerder den dinsdag zijn denk ik want moet werken.

moet nu ook die utro's gebruiken,bloedverdunner nemen(zou de innesteling bevorderen)soort asprine en een pilletje om jezelf een beetje rustig te houden,nog noooooiiiiiiiiiiiiiiiit gehad na al die jaren.
woensdag moet ik voor een eerste bn om te kijken of hormonen in mijn lichaam stijgen zoniet een spuit pregnyl erbij.


laat ons hopen he.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 13 juli 2012, 6:49

omdat niemand dan juist kan zeggen wanneer de pregnyl uit je lichaam is ben ik na een tip van een bb'er aan de slag gegaan met zwangerschapstesten.

vorige vrijdag dus 1 spuit pregnyl van 5000E gezet,woensdag een test gedaan en idd een tweede streepje,dus ik dacht pregnyl nog in het lichaam,het kan dus 2 kanten opgaan oftewel wordt het tweede streepje na wat dagen donkerder en blijk ik zwanger of vervaagd het tweede streepje.donderdag test twee dan,streepje ongeveer hetzelfde,deze morgen vrijdag 7 dagen na het zetten van de pregnyl een maar een hagelwitte test,bye bye pregnyl en waarschijnlijk dan ook bye bye zwangerschap.

t is nu wel nog 4 dagen voor nod ,maandag bn maar ja,....zal me al op het ergste voorbereiden,hoe kon ik dan toch zo nai¨f zijn om te geloven dat ik mss met mijn eigen eicellen en een spermadonor zwanger zou kunnen worden,hahahahaha,...........ik heb nu wel al een week last van de buik,straks is er daarbinnen iets anders aan de hand,durf niet te veel klagen bij mijn ventje want hij is echt een stresskonijn eerste klas...had liever leuker nieuws geschreven...

dus straks maar nog even naar het kruidvat voor nog een doosje tests zodat ik het weekend doorkom...hahahaha..

heb in ieder geval wat afleiding want we vieren X zijn 3de verjaardag,een weekje vroeger omdat volgend weekend al bomvol zit.

groetjes stefanie

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 15 juli 2012, 19:05

ook deze morgen een sneeuwwitte zwangerschapstest in handen dus een nieuwe teleurstelling rijker.

wat nu..??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten