gezocht:koffer en slot om...

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

gezocht:koffer en slot om...

Bericht door stefanie » 15 juli 2012, 19:45

verdere kinderwens in om te bergen,

ja ook deze poging is mislukt,dinsdag nog bloedafname maar na 2 witte testen kunnen we nu wel zeker zijn dat deze ronde ook op een teleurstelling is afgelopen.

na 9 jaar,13 pogingen zal ik bijna niet verder kunnen om me neer te leggen dat de natuur en ook de wetenschap ons geen tweede kindje zal schenken.

maar ik kan het niet ,die wens is zo sterk aanwezig en toch zal de dag er komen dat we niet verder kunnen.

ik weet niet hoe ik dit ooit zal aankunnen..


p.s.gisteren nog leuke boodschap gekregen,zegt mijn zoontje tegen zijn nichtje die nu 6 maand zwanger is"l komt de baby nu nog niet?"zei,"nee hij moet nog een beetje groter worden.zegt mijn zoontje"mama ga jij ook nog zo een dikke buik krijgen?ikke"nee jongen denk het niet"...toen hij zich omgedraaid had zei ik"tja ik kon nu ook al zo'n dikke buik gehad hebben,de zwangere nicht draait gewoon keer met haar ogen en mmijn zus zegt"je hebt er een wat moet ge meer hebben.tof om te horen...

groetjes

Dhondt
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 juli 2012, 17:12

Bericht door Dhondt » 17 juli 2012, 16:56

tevreden zijn in het leven met wat ge hebt :) Blijven dromen en hopen.. ma laat het uw toekomst niet vergallen :)

Ik heb ook maar 1 dochter, had er graag 4 a 5 gehad.. maar als de madam niet zwanger kan raken.. is dat een probleem natuurlijk. Dus geniet ik nu van het feit dat ik er toch 1 heb :D

mindy
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 augustus 2010, 19:14

Bericht door mindy » 26 september 2012, 15:11

Wees inderdaad blij dat je al 1 kind hebt. Er zijn genoeg mensen hier, die zelfs dat geluk nog niet hebben. Ik had ook graag meerdere kinderen gehad, maar door de omstandigheden, zou ik al blij zijn, moest ik er ooit 1 kunnen hebben en hoogst waarschijnlijk zal zelfs dat me nog niet gegund zijn.

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 26 september 2012, 20:22

@mindy,ik ben heel blij dat ik de trotse mama van een flinke zoon ben en ik weet dat vele mensen denken zoals jij,ikzelf was vroeger ook zo,maar je kan je gevoel niet opsluiten hoor meid,dat kan je niet...is het zo erg om een droom,om te proberen waar ik al zolang naar verlang na te streven??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten