Hoe omgaan met ...

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 31 oktober 2012, 10:20

ik heb reactie gehad en ik ga het deze week bestellen...

knorretje
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 september 2012, 18:47

Bericht door knorretje » 31 oktober 2012, 20:36

Ik had ook een mail gestuurd maar heb nog geen reactie gehad. Ik zal nog even geduld moeten hebben denk ik :) Veel succes met het boek :D

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 30 november 2012, 11:51

Hallo Knorretje

Hoe stellen jullie het?
Al beetje beter?

groetjes

knorretje
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 september 2012, 18:47

Bericht door knorretje » 30 november 2012, 12:57

Hallo vraagtekens,

Het gaat wel hoor. We hebben er eigenlijk niet meer over gebabbeld. Ik wil een ruzie vooral vermijden. Ik geef hem nog wat tijd.
We zullen het er nog eens over hebben begin volgend jaar. Misschien wil mijn vriend dan nog eens babbelen en verder kijken hoe hij de toekomst ziet. Ik hoop dat het positief gaat zijn. Ik ben wel een beetje bang!!
En heb je het boek al gelezen?
Ik heb nog steeds geen reactie gehad.
Bedankt voor je bezorgdheid en medeleven :) Groetjes

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 21 december 2012, 16:35

Hey

Ja het komt wel goed, geniet nu maar van de feestdagen die eraan komen! lekker je zinnen verzetten..
Ja ik heb het boek besteld maar nog niet ontvangen.. effe afwachten dus

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

status dossier

Bericht door Vraagtekens » 25 januari 2013, 13:21

Beste,

De wachtlijst is ongeveer 8 maand. U staat er op sinds 27/8/2012. Dus waarschijnlijk nog een wachttijd van ongeveer 3 maand, een exacte termijn geven is moeilijk aangezien dit afhankelijk is van het aantal nieuwe spermadonoren die zich zullen aanbieden de komende maanden. Bovendien moeten we ook rekening houden dat de donorkeuze overeenkomt met de kenmerken van uw echtgenoot.


Met vriendelijke groeten

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten